Zamot Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Skal foliere interiørlistene og har litt forskjellig folie liggende, men klarer ikke helt å bestemme meg. Enten blir det i omtrent samme farge som bilen (men bittelitt lysere), eller så har jeg en hvit carbon-look folie som jeg tror kan bli litt tøff. Samme fargen som bilen tror jeg kan bli litt fint, men kanskje litt mørk, men samtidig for blankt med tanke på forstyrrende refleksjoner. Den hvite bryter litt mer med interiøret og lager kontrast, og er litt matt pga. preget av carbon-lignende-mønster. Se vedlagt bilde, men den skinner litt mer i virkeligheten. (Har desverre ikke svart carbon, men det har jo alle etterhvert uansett. Har også plain svart, og skinn-imitasjon, men tror de to førstnevnte er finere). EDIT: Det ble folie i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 En liten update: 1. Da har jeg foliert interiørlistene i bilens farge. Veldig fornøyd, bilder kommer etter hvert. 2. Har bestillt og mottatt M3 bærearmer foran: "Upgrade your stock 128/135/325/328/330/335i front suspension with a new set from the E9X M3! Enjoy better control and response in every turn. Compete front end kit includes one pair of wishbones, tension rods and headlight regulating rod. These are a direct bolt in replacement." 3. Har også bestilt VMR V701 hjul Og da burde det se noe slikt ut (denne bilen har sorte hjul, så jeg har photoshoppet litt): Flere bilder av den bilen her: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=415279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 KNALL. godt å se du ga deg med det VW greien Holm.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Dei felgane har eg også siklet på i over et år.... Er lei bbs ch mine og vurderer sterkt noko anna i gunmetal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Flott bil Gratulerer. Kjørt en del 325DAT E91 LCI, samt 325D E90 og det er godt drag, men savner jo den lyden fra bensin og at man kan dra ut gearene skikkelig. Hadde jo selv E46 320D med chip, går greit det og, men det er bare 2. og 3. gearet da. Tror du får mange fine turer i denne touringen Flere fine touringer i området da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Da har jeg shinet litt inni bilen, og tatt bilder av interiøret, med egenfolierte lister i bilens farge. Det var litt utfordrende å foliere for første gang, men det gikk bra! Mobilen fikk også litt folie på bakdekselet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Nye (mobil) bilder etter senking og sommerhjul: Forresten utrolig fornøyd med Bilstein B16 PSS10 understell (+M3 bærearmer), samt Michelin Pilot super sport dekk. Sitter klistret til veien nå! (Om noen syns det er interressant: 1.49,3 på rudskogen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Baller på seg dette gitt; bremser og diff er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Qauife? Herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Takk, stemmer quaife LSD. Greit å kunne plante kraften ned i bakken skikkelig, og kanskje bedre fremkommeligheten på vinteren som bonus. Driver forøvrig å ser etter en liten spoiler/leppe å ha under vindusviskeren på bakluka. Men jeg finner ikke at noen har laget det.. På en annen bil jeg hadde hjalp det veldig på møkk på bakruta (og litt mer grep bak). Ser også etter en front splitter/spoiler foran, men har lyst på en som går hele veien, og ikke de "vanlige" carbon splitterne. Men liker ingen av de jeg finner der heller gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 3d studie har en rå leppe som mange i statene har på sine originale pre-lci m-sport biler. Japansk firma, verdt å sjekke. Ellers så ble bilen rå med de hjula... Henta fra statene? Blei skikkelig missunnelig her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hvor kjøper du Quaife diffen fra? Hvem skal montere den i det originale diff huset? Pris? Har tenkt en del på det selv også, mye bedre å kjøre om vinteren da har jeg lest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 3d studie har en rå leppe som mange i statene har på sine originale pre-lci m-sport biler. Japansk firma, verdt å sjekke.Ellers så ble bilen rå med de hjula... Henta fra statene? Blei skikkelig missunnelig her... Har sett litt på denne, tror det er den du også snakker om: http://www.jl-motoring.com/BMW_E90_E91_ ... fs9009.htm Men ikke helt fornøyd. Felger er kjøpt fra VMR i statene ja. Det tok sin tid, de hadde ikke gunmetal på lager og det endte med at jeg fikk de pulverlakkert i tilsvarende farge, men det tok lang tid.. Jeg er forsåvidt registrert som forhandler hos dem nå, om noen er interressert i felger derfra, men jeg tør ikke love noe når det gjelder levringstid. Gleder meg til å få gule bremser, tror det blir prikken over i-en i de felgene. Vil ikke ha en bil som gir for mye oppmerksomhet fra alle mulige, men vil ha noe som bare bilinterreserte legger merke til. Kult, men litt diskret. Hvor kjøper du Quaife diffen fra? Hvem skal montere den i det originale diff huset? Pris? Har tenkt en del på det selv også, mye bedre å kjøre om vinteren da har jeg lest Hei, vet om et par venner/bekjente som burde kunne hjelpe meg med installasjon om de har tid, så jeg betaler nok ikke vanlig pris (om jeg trenger betale i det hele tatt). Men når det er gjort, kan jeg lufte om de vil installere for flere og pris for det. Bestillt via Birds. Er også registrert som forhandler der nå, om noen skal kjøpe (hvis det er 2-3 stk så blir det bra pris!). Bestillte fordi det merkes når man kjører hardt, og når det er vått, og som du skriver tror jeg det utgjør mye på vinteren. Lei av å risikere å stå fast på flatmark, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hva omtrent snakker vi som god pris hvis det blir 2-3 som kjøper? Svar gjerne på PM om du vil Og kan være interessert i å få hjelp til å montere den hvis de har god peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Om det ikke bryter med forumregler(?) kan jeg godt ta det her: Vi snakker under 9000,-inkl mva, men muligens pluss frakt i Norge hvis den ikke hentes oslo/lillestrøm. Kan alltids prøve å få samme rabatt om det kun er en, om du har bestemt deg . Men montering trenger jeg nok et par uker på å finne ut av hvem og pris. Prisen avhenger litt av type diff. Nå har jeg tatt utgangspunkt i normal pris 850GBP som blir ca 10700,- inkl frakt og mva normalpris, dvs. ca 1700 rimeligere (med kurs på 9,4). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå