NBCustom Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Yes, da har Ford bekreftet at Latvala blir førstefører, mens andrebilen blir kjørt av Petter Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Spent på å se om han får til noe nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Det trur jeg han gjør, han har hatt mange etappeseire i år... og helt latterlig mye motgang som har snytt han for et par totalseire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Høres bra ut dette, Petter gir seg ikke Men dette er vel strengt tatt Tulletråd materiale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 den kan klassifiseres til annen motorprat vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 den kan klassifiseres til annen motorprat vel?! Det kan den helt sikkert men den er ikke BMW relatert vettu Men for all del, jeg er ikke moderator(Heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Flott for Petter dette Spørs hvem som blir førstefører når Latvala har krasjet sine obligatoriske ganger i begynnelsen av sesongen Tipper Petter har vann i munnen om dagen. Han ser det de fleste andre ser; at han har tidenes sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 det her er jo kjempe bra for petter, da han kan satse litt mer og ikke bare styre med alt hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 den kan klassifiseres til annen motorprat vel?! Det kan den helt sikkert men den er ikke BMW relatert vettu Men for all del, jeg er ikke moderator(Heldigvis) Tulletråd har ikke en dritt med dette her å gjøre. Fin tråd, blir spennende å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 den kan klassifiseres til annen motorprat vel?! Det kan den helt sikkert men den er ikke BMW relatert vettu Men for all del, jeg er ikke moderator(Heldigvis) Tulletråd har ikke en dritt med dette her å gjøre. Vel, det mener jeg! Alt som ikke er BMW relatert skal etter hva jeg har forstått holdes i Tulletråden, men det blir som sagt opp til moderatorene å avgjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Det sitter nå BMW Motorsport motor i Mini WRC... nærme nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Fredrik90.. dette har ikke noe med Tulletråden å gjøre, bra å opprette egen tråd på dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Dette er ikke Tulletrådmateriale. Dette er ordentlig motorprat! Annet bil- og Motorprat er for å diskutere alt som har med bil og motor å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Den nye vw polo wrc er helt rå, anbefaler å søke på youtube fra testen de har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Okei! Trodde alt som ikke var BMW relatert skulle i Tulletråden jeg Det som hadde vært virkelig kult var om en ren BMW stillte til start i WRC, ikke bare en Mini med BMW motor! Ser for meg WRC rigga 1-serie eller X1, da skulle jeg virkelig ha følgt med på sporten! Rart også at vi ikke ser noe til Toyota, Audi eller Mercedes i denne sporten og særlig da Audi som har lange rallytradisjoner! Er jo nesten bare "kjedlige" bilmerker som deltar i WRC i dag, Ford, Citroeng osv! Men alle merker har vel sin gren med sport de driver med og de kan vel ikke holde på med F1, WRC, DTM og 24 timers løp på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå