UFC Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Hei! Har en jævla nyhet. Ble påkjørt idag når jeg skulle ta ryggefart ut av en garasjeplass ned i veien får å komme opp bakken. :\ vet ikke helt hvem sin skyld det var :\ Noen bilder her: Fant denne filmen på youtube og ble litt overasket, syns kanskje det hadde blitt litt fett å gjøre min sånn. Tenker på samme panser, tak og baklyka som den bilen på filmen Si hva du syns hadde vært best Filmen: Her er bilder av bilen min i helhet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 alltid like herlig å se en skikkelig blank og ren bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Hehe, er det! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Update! Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Jeg må si carbon. HAr aldri egentlig likt de sølv/"børstet alu" interiør listene. Selv om det kan passe til bilen så har jeg aldri likt de......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Skjønner Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Men hva med å foliere eller lakke opp listene etter fargen på bilen? Jeg har det slik i min da det er en individual bil Kan bli litt voldsom kanskje, men kan også bli heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Det der har jeg faktisk også tenkt på, men trur det blir litt ''rart'' i tanke på at det blir kun listene i bilen som er gullfarga Også er det ikke så ''svak'' farge heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Syns carbon såg best ut ja:) meget fin bil med riktig farge;) men for aldel få vekk cd spilleren og sett inn dynavin eller orginalt anlegg. Ser for billigt ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Reef89: Takk! Jeg er helt enig med deg der. CD-spillern satt i når jeg kjøpte bilen, syns ikke det er noe pent med den. Skulle heller vært org, men har planer i den nærmeste tiden bestille org bmw navigasjon eller hva det heter, med sånn skjærm osv osv Da blir det konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 ''Update'' Ja eller nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Sort panser kan være litt tøft, men da får du en sånn stil som du trenger litt motor for å backe opp inntrykket med. Så jeg stemmer "ja" for panser+kompressor/turbo! Og da kan du jo ta bakluke og tak i samme slengen. Det du iallefall ikke må finne på er å kromme sidelistene, som den bilen i filmen har gjort. Ødelegger hele inntrykket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Ja, men blir så dyrt med kompressor osv :\ Så vet ikke helt ass. neinei, syns de kromlistene var stygge jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Bilen din, som den er nå, er mye penere enn bilen på filmen. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå