Hansh Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Kanskje idiotspørsmål, men på mobile24.no, hva er forskjellen på "inklusive refunderbar mva" og "eksklusive mva". I mitt hode er det bare to forskjellige måter å oppgi prisen på en bil, men får opp forskjellige biler når jeg endrer dette, så mitt hode mistenker jeg at ikke er på linje her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hvis du velger "inklusive refunderbar mva" finner den biler som har vært eid av firma og slikt, trekker fra tysk moms og legger til norsk moms. Velger du "eksklusive mva" får du opp biler hvor du må betale norsk mva oppå den tyske mva, altså biler som ikke har vært eid som feks firmabil. De virkelig gode kjøpene gjør du på de bilene med momsfradrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Takk, da hadde jeg ihvertfall oppfattet det riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå