Stenbakken Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Da er det min mito som står for tur til og bli solgt, siden bil nå skal prioriteres. Hatt mange fine stunder med denne, og starter og går uansett, noe bør byttes ut. Ny kjøper kan få med all info han/hun skulle trenge om dette er nødvendig. Sykkelen er utrolig god og kjøre, og dette er den råeste Lett-MC modellen du kan få tak i. Dette er gjort med sykkelen: - Dellorto 34mm gasser - Jolly moto ALU (lakkert i svart varmebestandig lakk) - RamAir luftfilter - Nytt stempel, pakninger. vinter 2010/11 - Nye Fram/bakdekk. vinteren 10/11 - Arrow blinklys (sotede med orange pære) - Armstrong Bremseskive. - Nye bremseklosser - Alu kjedebeskytter - Nytt kjede og drev vinter/sommer 10/11 (15/43 dreving) perfekt til langkjøring - Xenon - Nye lagre i fram/bakdekk - Alle skruer er nye - HELE kåper! (dette betyr at det er kåpene er helstøpt i glassfiber så du slipper skruene og de 2 delte kåpene på orginal evo) - Sotet visir - Lakket vinteren 2011 Men som sagt, det er noe som må gjøres på sykkelen om den skal bli 100% *Må ha nytt start rele, det som sitter på har en tendens til og ikke slå inn *Pasasjersete burde byttes eller få nytt skinn, samt ny lås. *Xenon lysa må justeres, *Speedometerhuset på framhjulet må byttes *Nytt speil på venstre side *Sykkelen er gått 33000km 15000 om den blir solgt om ikke så lenge!! Det er over 7000kr under ca listepris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Ingen som vil ha? Åpen for bytteforslag med mellomlegg fra min side! Om dere legger et par tusen i denne og litt jobb kan denne fort selges for 25 tusen + Men jeg vil heller ha bil siden dette er av mer interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Selges nå for 15.000kr Trenger pengene, derfor selges den så billig som den gjør. Står i Åsnes, Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Bytte i viewtopic.php?f=15&t=224996&p=2390372#p2390372 ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? De ble støpt helt nye i egne støpeformer som er laget for det formålet Ble gjort i Tyskland og sendt til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? De ble støpt helt nye i egne støpeformer som er laget for det formålet Ble gjort i Tyskland og sendt til Norge noe nettside til de som gjorde det?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Hvor står den? Åsnes i Hedmark hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? De ble støpt helt nye i egne støpeformer som er laget for det formålet Ble gjort i Tyskland og sendt til Norge noe nettside til de som gjorde det?` Husker ikke helt, men skal se om jeg finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 dette er BILLIG for denne sykkern:) helt råe! hørte noe rykter om at det skal bli lov og kjøre lett sykkel på bil lappen til neste år:) så da måtte jo dette vert perfekt nr 2 kjøretøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hvor har du hørt dette? Kanskje jeg kjøper denne om de ikke er tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 bare noe jeg har plukket opp en eller annen plass:P kan godt bare være tøv og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=513081 men har ikke sett noen oppdaterte nyheter på dette I følge statens vegvesen på ett forum blir det ikke lov i 2013: http://www.ung.no/oss/lappen/75458.html "Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er foreslått en del endringer fra 2013, men ikke at du kommer til å få lett motorsykkel på klasse B førerkortet. Tvert imot så er det foreslått å fjerne retten til å kjøre 3-hjuls motorsykkel bla. Du får etter 2013 fortsatt bare med deg mopedførerkortet. Hilsen Statens vegvesen i samarbeid med ung.no" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Må nok dessverre skuffe deg der.. Her er svaret jeg fikk på mail, Hei! Det er riktig at det kommer nye førerkortklasser for motorsykkel fra 2013. Ny klasse for mellomtung motorsykkel A2 - minstealder 18år. Adgang til kl. A ved 20 år forutsetter 2 års erfaring fra et A2 førerkort + 7 timer obligatorisk opplæring. eller uten A2 førerkort: direkte erverv av klasse A - minstealder 24 år. Klassene A1, A2 og A utvides til å omfatte 3-hjuls motorsykkel. Det er ikke lagt inn førerprøve mellom A2 og A forutsatt 2 års erfaring med A2 og gjennomført obligatorisk opplæring. Med hilsen Einar Eriksen Seksjon: Trafikant Stavanger Postadresse: Statens vegvesen Region vest, Askedalen 4, 6863 LEIKANGER Besøksadresse: Christian August Thorings veg 12, STAVANGER Telefon: +47 51911651 Mobil: +47 91777636 e-post: mailto:einar.eriksen@vegvesen.no http://www.vegvesen.no e-post: mailto:firmapost-vest@vegvesen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 skjønte ikke så mye av det over der, kan jeg ratte lett på bil lappen neste år eller kan jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå