Gå til innhold

Cagiva mito Evo 125ccm


Stenbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det min mito som står for tur til og bli solgt, siden bil nå skal prioriteres.

Hatt mange fine stunder med denne, og starter og går uansett, noe bør byttes ut. Ny kjøper kan få med all info han/hun skulle trenge om dette er nødvendig.

Sykkelen er utrolig god og kjøre, og dette er den råeste Lett-MC modellen du kan få tak i.

Dette er gjort med sykkelen:

- Dellorto 34mm gasser

- Jolly moto ALU (lakkert i svart varmebestandig lakk)

- RamAir luftfilter

- Nytt stempel, pakninger. vinter 2010/11

- Nye Fram/bakdekk. vinteren 10/11

- Arrow blinklys (sotede med orange pære)

- Armstrong Bremseskive.

- Nye bremseklosser

- Alu kjedebeskytter

- Nytt kjede og drev vinter/sommer 10/11 (15/43 dreving) perfekt til langkjøring

- Xenon

- Nye lagre i fram/bakdekk

- Alle skruer er nye

- HELE kåper! (dette betyr at det er kåpene er helstøpt i glassfiber så du slipper skruene og de 2 delte kåpene på orginal evo)

- Sotet visir

- Lakket vinteren 2011

Men som sagt, det er noe som må gjøres på sykkelen om den skal bli 100%

*Må ha nytt start rele, det som sitter på har en tendens til og ikke slå inn

*Pasasjersete burde byttes eller få nytt skinn, samt ny lås.

*Xenon lysa må justeres,

*Speedometerhuset på framhjulet må byttes

*Nytt speil på venstre side

*Sykkelen er gått 33000km

15000 om den blir solgt om ikke så lenge!!

Det er over 7000kr under ca listepris

y267c90bjnzve9pe3v7w.jpg

r05ttn6xyx61ytxzdgwy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? :)

De ble støpt helt nye i egne støpeformer som er laget for det formålet :)

Ble gjort i Tyskland og sendt til Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? :)

De ble støpt helt nye i egne støpeformer som er laget for det formålet :)

Ble gjort i Tyskland og sendt til Norge

noe nettside til de som gjorde det?`:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står den?

Åsnes i Hedmark

hvordan støpte du kåpene dine? leverte du de ett sted så de brukte de orginale som form? :)

De ble støpt helt nye i egne støpeformer som er laget for det formålet :)

Ble gjort i Tyskland og sendt til Norge

noe nettside til de som gjorde det?`:)

Husker ikke helt, men skal se om jeg finner det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=513081

men har ikke sett noen oppdaterte nyheter på dette

I følge statens vegvesen på ett forum blir det ikke lov i 2013:

http://www.ung.no/oss/lappen/75458.html

"Hei!

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Det er foreslått en del endringer fra 2013, men ikke at du kommer til å få lett motorsykkel på klasse B førerkortet. Tvert imot så er det foreslått å fjerne retten til å kjøre 3-hjuls motorsykkel bla. Du får etter 2013 fortsatt bare med deg mopedførerkortet.

Hilsen Statens vegvesen i samarbeid med ung.no"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok dessverre skuffe deg der..

Her er svaret jeg fikk på mail,

Hei!

Det er riktig at det kommer nye førerkortklasser for motorsykkel fra 2013.

Ny klasse for mellomtung motorsykkel A2 - minstealder 18år.

Adgang til kl. A ved 20 år forutsetter 2 års erfaring fra et A2 førerkort + 7 timer obligatorisk opplæring.

eller

uten A2 førerkort: direkte erverv av klasse A - minstealder 24 år.

Klassene A1, A2 og A utvides til å omfatte 3-hjuls motorsykkel.

Det er ikke lagt inn førerprøve mellom A2 og A forutsatt 2 års erfaring med A2 og gjennomført obligatorisk opplæring.

Med hilsen

Einar Eriksen

Seksjon: Trafikant Stavanger

Postadresse: Statens vegvesen Region vest, Askedalen 4, 6863 LEIKANGER

Besøksadresse: Christian August Thorings veg 12, STAVANGER

Telefon: +47 51911651 Mobil: +47 91777636 e-post: mailto:einar.eriksen@vegvesen.no

http://www.vegvesen.no e-post: mailto:firmapost-vest@vegvesen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...