Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei dør som har vært lit problematisk i det siste. noen ganger så går det ikke ann og åpne den hverken fra inne eller ute, men plutselig er den helt fin igen.

noen som har vært borti noe lignende? hva kan være galt?

Skrevet

at den er fryst er jeg helt sikker på at den ikke er, for den står inne i varm garasje, men kan det ha noe med den gm5 modulen, ell hva den heter igjen?

ser litt dumt ut å enten krabbe inn gjennom vinduet, ell passasjerdøra hver gang jeg skal ut å kjøre :P

Skrevet

Skjer det ingenting når du at i dørhåndtakene?

Ingen "motstand"?

Isåfall er det mest sannsynlig en vaier i døra som har hoppa av. Ta av det innvendige dørtrekket så ser du det nok!

Skrevet

er ingen motstand når jeg dra i håndtaket, men noen ganger funker det helt fint igjen.

skal ta av trekket å se i morgen hvis jeg får opp døra i det hele tatt :P

Skrevet

Er et klips inni dørhåndtaket som kan være slitt og morkent og dermed hoppe av. ang fra innsiden så er det vaier ja som hopper av der og.

Ang GM5 modulen din så ser u jo om sentrallåsen låser seg opp.

• 6 months later...
Skrevet

I mitt tilfelle så var barnesikringen på og fikk ikke åpnet døren fra utsiden. Ble igrunn litt rådløs, men etter og ha rotet litt rundt på utenlandske forumer kom jeg frem til at man kan ta av dørtrekket fra innsiden hvis man fjerner baksetet først!

Skru ut skruen som sitter i dørhåndtaket og deretter rykk til systematisk rundt for å "poppe" av klipsene. Deretter må man egentlig røske litt hardt mot seg og noe oppover (ikke mye). I mitt tilfelle endte det opp med at 4 plastikk klips gikk i stykker. Ikke akkurat en stor utgiftspost.

Når jeg fikk brettet bort litt av lydisolasjonen kunne jeg se at en kabel klips hadde hoppet av en holder, fikk satt denne på plass og problemet ble løst. Se bilder.

yygl9c2brqhhkmwoi8f3.jpg

yotwjso72j5raj5laofp.jpg

sk1sair3tpdpuhbuu0nj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...