ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Blir sikkert skutt og drept, men tenkte jeg kunne lage en tråd om RC bilen jeg har, så kanskje flere for interesse for dette, da dette er ganske morsomt når man er mange, arrangere meets osv Er en Tamiya TT01-D, med div upgrades, kjøpte bilen som byggesett, lakkerte karosseriet selv Marakesh, har også lakkert frontgrillen speila osv. Kjøpte to sett med felger, Keskinlook felger, og noen tenspoke felger, har også kjøpt inn to a4 ark med stance stickers (se bilder) Har også bestilt gule ledlys til den. Blir nok div deler etterhvert.. Bare si ifra hvis jeg skal slette tråden.. Bilder : Kommer flere bilder så fort jeg får gjort noe, venter på deler.. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Grom RC bil dette! Men du mangler m3 vinga, et must på disse bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Nope, den skal ikke på desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Feeet... Kjøpe deg noen BBS RS felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Har sett etter det, men finner ingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Jeg fant på ebay i går. Men jeg har ikke peiling, så jeg vet ikke om de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 http://www.ebay.com/sch/?_nkw=rc%20bbs% ... pos=&gbr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Hell yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Hvor kjøper man slike byggesett?? Link? Grom RC-bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Litt feil demperplassering men grom var den! Kjøpte mitt på ebay ervik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Du synes om felgene, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Jeg bestiller! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Er d rå å skaffe e28 karosseri?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Har ikke funnet det nei, hadde det vært mulig skulle jeg hatt det glatt! Lyst til og bare ha bmwer i rc samlingen, si ifra hvis noen finner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå