Gå til innhold

Nivåregulering bak E39

beerba
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som er problemet på min 2001 E39.

Noen ganger så "siger" fjæringen på venstre bakhjul helt ned.

Dette kan skje noen ganger på rad, flere dager, men så kan det bli bra i opp til to uker.

En eneste gang fikk jeg feilmelding om att "selflevel.susp. inakt" under kjøring, og etter å ha kjørt ca 8 mil så merket jeg att bilen var veldig lav på venstre bakhjul (Alt var ok neste dag). Dette har ikke skjedd hverken før eller etter. Fikk tatt utskrift av diagnosen, men der står det ingenting som har med fjæring å gjøre.

Hva kan jeg gjøre for å finne ut av problemet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et lignende problem på en kompis sin bil. Det var en 2000 mod e39. Men her gjaldt det hele baken på bilen, . Vi leverte den på verkted vi da, vi klarte ikke å finne det ut.. De byttet ut en kompressor som regulerte høyden på bilen. Etter det ble gjort så var problemet borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et lignende problem på en kompis sin bil. Det var en 2000 mod e39. Men her gjaldt det hele baken på bilen, . Vi leverte den på verkted vi da, vi klarte ikke å finne det ut.. De byttet ut en kompressor som regulerte høyden på bilen. Etter det ble gjort så var problemet borte.

Ok. Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Bytt luftbelg, du!

Koster ca et par høvdinger og er byttet på 20 minutter.

Tror ikke det er belgene, da ville den falt sammen hele tiden, men det er ikke det do skjer.

Den Kan falle sammen av og till. Kan være opp til 2 til 3 uker mellom hver gang det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde lignende problem på min E39. Det viste seg at det var den ene belgen. Jeg trodde også at det måtte være i røropplegget. Men det viste seg at belgen "tettet" seg selv alt etter stillingen bilen sto i. Enkelt og ganske hurtig å skifte. Tro det eller ei! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...