Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej! sliter litt med e-46en... kjøpte den i sommer. ferdig med m3 intriør. å greier å greier... yeah right!! airbag lampa lyser... tok diagnose på bilen å ingen airbager funker... noen som har peil???? hva kan jeg gjøre for å fikse dette??? er det i det heletatt mulig???

Skrevet

Hvilken årsmodell er bilen din opprinnelig? Har du M3 rattet med runde airbagen? isåfall funker sikkert ikke airbagen din pga det er singel stage på bilen din fra før og M3 har dual stage bag.

Men hva kommer opp på diagnose da? Jeg har M3 interiør i min "318" jeg og, men ingen feil meld. Så må nesten vite litt mer om bilen din, annet enn at du kommer hit og bitcher fordi du tror bilen din er dårlig bygd :P

• 4 weeks later...
Skrevet

heii. beklager lang respons tid... jeg har en 04 mod. men d er kun seter å veggpanel som er byttet! husker ikke helt hvilke meldinger som kom opp, men nettopp når jeg har fått bilen måtte jeg til bake å fikse passjer setet fordi det funket ikke... da loddet han ledingene over koblings boksen å dreit i alt som heter sikringer.. fult mulig att jeg tar feil når jeg trur bilen er dårlig bygd, men det må være mulig å fikse dette... håper på svar.

takk så lenge.

Skrevet

bor på strømmen men kan møte deg;) er veldig villig til å kjøre ett stykke for å fikse dette ;) kan godt betale for det å :) hvor bor du ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...