BMWM Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Driver å tegner litt biler som en liten hobby og har falt litt for å tegne karikaturtegninger, synest de er spennende å tegne og gir ett gøyalt resultat. Arti å høre va folk synest om det man gjør:) Om noen kunne tenke seg en tegning så er det bare å si fra så får vi se på saken:) Kommer til å legge ut flere her etter hvert, men her er en start: Min egen 1-serie: Bestillingsverk for Custom her på forumet, hans E34 slik han vil ha den:) Fargene blir litt dårlige på bildene desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 hehe det der var jo skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Tøft! Lyst til å mekke en e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Takktakk:-D Har dessverre lite tid til tegning for tiden, så tror ikke jeg skal bjynde å ta på meg så mange oppdrag ennå, Er en hobby som blir tatt litt innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Egentlig det samme her, men har nå endt opp med en del oppdrag som etterfølge av positive tilbakemeldinger Skulle selvsagt gitt noen kroner for det om du har muligheten en gang Når det blir har ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Stilig! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Egentlig det samme her, men har nå endt opp med en del oppdrag som etterfølge av positive tilbakemeldinger Skulle selvsagt gitt noen kroner for det om du har muligheten en gang Når det blir har ingen betydning Ja er jo litt gøy også da å få noen oppdrag, gir iver til å fortsette d:) Send meg et bilde på pm du så skal jeg se på saken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Stilig! +1 Takktakk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Har oppdatert i første post med en E34 som var bestilt av Custom her på forumet, ble noen ledige stunder så ble raskere ferdig en jeg hadde trodd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå