pål Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Hei. Skal montere m-tech på bilen min, har ikke gjort dette før så om noen har noen gode tips og triks hadde det vært fint. Pål Espen
winchester Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Reverser denne guiden for montering av sideskjørt og dørpaneler.
Jørgen Lie Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Kommer an på om det er orginal M-tech2, eller kopi.. Om du har bilen under "kjøretøy", altså en 88mod, så har du facelift.. Så da passer det som fot i hose Fronten monterer du "hengende" over frontplata di. Evt feste den ved skjerm i nerkant..
pål Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Aha, syntes tåkelyktene passet så dårlig i frontfangeren og at de ikke hadde noe å festes i. Men det løser jo saken. Har ekte m-tech plast og 88 mod facelift, men er ikke ekte m-tech bil så må borre huller osv selv. Noen som har ettermontert, som har en lurt måte å behandle hullene på slik at de ikke ruster? Fikk kunn tak i en borresjablong, håper de ikke blir så vrient å få til fint alikevell
Jørgen Lie Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Skal nok bare henge skallet utenpå frontplata, slik at tåkelykter og luftinntak fortsatt er i inntakt Tror ikke du skader noe om du bruker små selvborrende karosseriskruer og fester skallet i den kanten som du henger den på på frontplata Blir jo uansett under fanger, så det vil ikke vises
Yngvejos Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Skal nok bare henge skallet utenpå frontplata, slik at tåkelykter og luftinntak fortsatt er i inntakt Tror ikke du skader noe om du bruker små selvborrende karosseriskruer og fester skallet i den kanten som du henger den på på frontplata Blir jo uansett under fanger, så det vil ikke vises Får nok ikke skrudd den fast i kanten. Klipsene til m-tech fronten stikker utenfro steinplata sånn at leppa blir liggende kant i kant med steinplata. Både frontleppe og sideskjørt er vanskelig å montere uten borresjarblonger, så jeg anbefaler at du kjøper sjarblonger til alt.
Jørgen Lie Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Ikke? Jeg "hengte" skallet mitt over steinplata.. Skrudde i øverkant.. Det funka fint.. Men det skallet var ikke orginalt da, så kanskje det er forskjell der.
pål Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Mange takk, hvor får jeg tak i sjablonger? bestilte fra Koed, da fikk jeg til sideskjørt men de kunne bare levere en side, og sjablonger til fronten fant jeg ikke løst der hm
pål Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Lønner det seg å lime sidepaneler og skjørt?
raynik Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Jeg er også ute etter boresjablonger, rop ut om noen finner tak i.. Det skal vel ikke være nødvendig å lime noe som helst på orginaldeler.. er jo klips som holder alt fast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå