coen Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Bilen er en orginal 325i mtech1 4 dørs dører og intriør selges ingen rust på dører, ikke i bunnen av døra ei gang dashbord, check lamp boksen. svart taktrekk (trenger en rens) sport stoler i stoff, slitt fører stol ellers greie (trenger rens) si i fra vist du trenger no så skal jeg se om jeg kan ordne det motor gir og understell skal jeg ha selv. ikke servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 hvis du har shadowline lister til preface vil jeg gjerne kjøpe de, PM me ! =D bilder av interiør og dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 har du bryteren til hovedlys? trenger den sårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 kjørecopjuter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Komplett girmansjett med tilhørende plastikkdeler? (Plastikken er viktigst) Eventuelt plastikken til lyktesenkeren under rattet Disse delene som mangler trenger jeg for å få det strøkent inni Svar meg på pm hvis du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrbendiksen Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Motor og gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Motor og gir? det står at han skal ha det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Komplett girmansjett med tilhørende plastikkdeler? (Plastikken er viktigst) Eventuelt plastikken til lyktesenkeren under rattet Disse delene som mangler trenger jeg for å få det strøkent inni Svar meg på pm hvis du har det! kan ta bilde av det i morgen har desverre ikke lyktesenkeren du prater om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 hvis du har shadowline lister til preface vil jeg gjerne kjøpe de, PM me ! =D bilder av interiør og dører Skal se etter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 har du frontfanger til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Bilde av interiøret? Spesielt førerstolen. Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 har du frontfanger til salgs? nope:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 sjekka det med shadowline lister til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Har du skumgummi plata rundt takluka, komplett bagasjerom trekk? Send pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 sjekka det med shadowline lister til meg ? var ikke det på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå