BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Har da altså kjøpt meg en nydelig E30 320i 1987 modell som aldri er blitt vinterkjørt å har en så lav kilometerstand som 92.000 Er utrolig fornøyd med kjøpet, har allerede begynt å skru å gnikke litt. Tenkte å legge ut litt bilder her så folk kan følge med etterhvert som det skjer noe, tips taes imot med glede! Ønsk meg lykke til Fått den på plass i garasjen Så godt som nytt! Nakkestøtter bak er greit å ha Er jo så vidt innkjørt hehe Demontert hele grillen å crome fangeren Demontert dørtrekk å byttet ut ødelagte klips, dørtrekket er på igjen nå å passer som nytt fra fabrikk Har da fått levert inn speil, dekslene rundt lykter å nyrer til lakkering, skal ha alt i blank/klar svart istedenfor matt, alt av lister rundt vinduer skal også lakkeres svart, men dette kommer etterhvert. Crome listene rundt hjulbuer har jeg demontert, de skal ikke på igjen, har ikke lyst at bilen skal ruste ihjel! Disse felgene skal jeg ha på, de som er på bildet er 5 bolts, ville bare se hvordan det kunne bli seende ut Så ved neste lønning får jeg forhåpentligvis kjøpt helt make felger bare 4x100 da . De jeg skal ha heter GS-Silvert Track med Falken 452 dekk m215/245-17 Crome fangeren bak er nå demontert, denne må da byttes, var rustet hull i den :/ Crome fangeren foran var i god stand men litt rust, så denne skal sandblåses å pusses før den skal lakkeres rød Har også fjernet skvett lappen på venstre side. Her skal skvettlappen fjernes i morgen Et bilde jeg tok med en gang jeg fikk den hjem/vinterlagret Solgardiner bak har den å Den svarte nedre delen av fangeren skal demonteres å sendes til lakk etter nyttår (mangel på penger, så må vente litt) i samme farge som bilen selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Gratulerer med værdens fineste bilmodell Og velkommen til bimmers! Her er det bare å komme med gode bilder av hærligheta, sånne i god stand osv er gromt. Edit: Om du trenger tips vil det være: Ta godt vare på den om den er i god stand, evnt. fiks det som ikke skulle være det. Også setter du den til lagring til da saltet og glatta er borte fra veiene, så koser du deg med en god gammel klasikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Takk takk ja fins ikke noe finere enn en e30! Ja tar vare på den som om den skulle vært min egen mor! å vinterlagret er den, står godt å varmt i en isolert garasje, plass til å skru er det å der så til sommeren skal den ta oppmerksomheten fra en del andre bilister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Høres bra ut Skulle til å si fjern skjermlistene (rustbuelistene) , Men du kom meg i forkjøpet ser jeg, he,he. Planene høres bra ut, fint å få bort litt av chromen. Er litt for mye på preface orginalt for min smak. . Eneste å kritisere utifra bildene er måneutseende hatthyllehøttalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Jeg vet, de var der når jeg kjøpte bilen, er jo nå hull i hattehyllen, men men, lar de være der foreløpig så får jeg se hva jeg gjør Men kunne gjerne tenkt meg å hatt et "profilbilde", men bildet kunne jo bare være på maks 12 kb :/ prøvde å redigere på bildet jeg ville ha men fikk det ikke mindre enn 155 kb, noen tips til hva jeg kan gjøre der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Skjønner Ang profilbilde er ikke jeg noe særlig rakettforsker på data, men bare legg ut det bildet du vil ha til avatar så er det somregel noen som er greie og skalerer ned det for deg. F.eks under bilder filmer og showoff er det en tråd den store photoshoptråden. Der ordner folk den saken Edit: Link til tråden viewtopic.php?f=6&t=35817&hilit=den+store+photoshoptr%C3%A5den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Takker, bukker å neier for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Last opp bilde på http://tinypic.com/ og velg Avatar. Så får du hjelp med engang Tar 2 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Får det fortsatt ikke til.. Kommer bare opp her at bildet er for stort, hvis jeg sender deg URL'en kunne du sett på det? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Send meg url'en på bilde, så skal jeg ordne det asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Fikk det til men ellers takk! Btw, får divers deler tilbake fra lakkering Onsdag neste uke, så da blir det en fin oppdatering her i morgen får jeg bare tid til fjerning av skvettlapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Så bra da Må gratulere deg med en veldig fin e30! Liker også planene, få bort alt av krom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Takker for den ja krommen skal vekk, skal også kjøpes inn senkesett, 60/40 mm. Men tenkte å vente til etter jul, kan jo være jeg er så heldig å får det hehe, å er ganske dårlig med penger nå, så tid kommer det til å ta, men sluttresultatet kommer så absolutt til å bli hvert det er jo første prosjektet mitt dette her, men kan ikke si jeg føler at jeg har tatt på meg for mye her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Herlig bil, ingen rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Velkommen til Bimmers, og gratulerer med et flott eksemplar !! Om du skal ha de GS-felgene, så vil jeg råde deg og kjøre med mindre dekk enn det du skriver. Nå husker jeg ikke bredden på felgene i hodet, men 245 bak vil se ballong ut, og subbe i skjermene dine.. Om de er 8 og 9x17", så kan du kjøre 205.40.17 foran og 215.40.17 bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå