rapidspeed Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 sliter litt med webastoen om dagen så ikveld oppdaget jeg ett fenomen jeg har lagt merke til tidligere men ikke har tenkt over, da jeg trodde det var noe jeg innbilte meg... men jeg startet opp bilen idag og lot den stå på tomgang ute... slo derav av lysene med lysbryteren så lys var avslått helt... da la jeg merke til at bilen selv blinket kjapt. først med park på høyre side... drøyde enn 5-10 sek så blinket det i venstre parkkrets... drøyde 15-20 sek før det gjentok seg.... øøøøhhh..... er dette noen form for funksjon som er innebygd? som noen form for varsling når bilen står og går uten lys? aldri lagt merke til det i dagslys.. må si jeg undrer noe..
Beta Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Tipper du har LED parklys? iallefall er det lysmodulen som sjekker gjennom alle pærer. På standard glødepærer vil du som regel ikke merke det da det er svært svak spenning som sendes ut. men på LED som tenner kjappere og trenger mindre spenning vil du helt klart legge merke til det.
Alpejohn Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Eneste du trenger og gjøre, er og deaktivere pæresjekk på parklys, da slutter det og blinke. (Dette trenger du navcoder/bmw scanner 1.4.0 for, muligens andre også funker). Fredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå