Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Ønekser å kjøpe triggerhjul, nedre registerdeksel og termostathus fra m60 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Hei. Jeg har disse delene. Sjekket ETK'en. Trenger du lokket som er skrudd fast i toppen som termostaten ligger i, eller vannpumpen? Ser at termostathuset er en del av vannpumpen. Min vannpumpe ser ut til å ha blitt byttet siden den er ren og fin. Koster 1.876 ny hos GS. Triggerhjulet koster 4.661 nytt. Jeg ønsker 1.200 kr + frakt for deksel, vannpumpe og triggerhjul. Får kanskje tid til å demontere delene i kveld, fredag. Jeg reiser til Østerrike på lørdag, så jeg må ha beskjed innen tidlig kveld hvis du ønsker å kjøpe dette. Da kan jeg få levert inn pakken før Posten stenger kl 23. Ta helst kontakt på 92 22 65 44 i morgen. Jeg sjekker ikke på Bimmers før sent i kveld. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå