semmern Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Låseknappene på nøkkelen til min 03 E46 316i Touring sluttet å funke i dag. Sentrallåsen funker fint når man låser opp med nøkkel i førerdør, og knappen i midtkonsollen funker også fint. Har prøvd å resette nøkkelen med tenning i posisjon 1 (eller 2? prøvde begge deler) noen sekunder, så ta den ut og holde unlock-knappen inne mens jeg trykket tre ganger på låseknappen. Dette funket ikke.. Har søkt på forumet og googlet litt, og svarene varierer fra defekt batteri i nøkkel til den modulgreia, til sikringer. Kan det være noe så enkelt som en gåen sikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghm Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Jeg har samme problem på den ene av mine nøkler. Har også prøvd å resette nøkkelen, men uten hell. Jeg vil tro at det er batteriet som er gåent. Den nøkkelen jeg bruker til daglig fungerer fint med sentrallås osv. Du kan finne videotutorials på hvordan bytte batteri på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Samma symptomer med alle nøkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Muligens det er den idiotiske sentrallåsmodulen da.. Det hendte på min M3 faktisk, da måtte jeg bytte modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Skal sies at nøkkel nr 2 aldri har vært i bruk, så den var vel utladet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Søk på youtube åsn man koder om nøkler en gang til, så prøver du igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Update: Prøvde noen ganger til i ren frustrasjon, for jeg vet at jeg gjorde det riktig, og plutselig funket det. Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå