Gå til innhold

Imolarot 320d Touring. Ny eksos side 9 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke gjort noe.. fikk heller ikke noe info ang dette da jeg kjøpte den, ikke spurte jeg heller.. men har en misstanke om at noe er gjort, uten å være 100% sikker..

Skrevet
vurderer å bestille en slik...

http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... ambda_boss" onclick="window.open(this.href);return false;

Dette er det eneste jeg har gjort med bilen NBCustom :)

Isteden for å bruke tusenvis av kroner på å kjøpe en slik, så lagde jeg en selv :)

Vibrerte en del uten fleksirør, så dette ble sveist inn etter en uke..

Har det orginale liggende, og vurderer å sette det på igjen. Mest pga jeg var ute etter å forsterke wastegate-lyden ved giring som var med det orginale på. Men den forsvant da jeg monterte "raka rør". Ble bare mer hyling fra turboen, og litt mer røyk.. Kansje litt jevnere drag også da..

IMAG2027.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Siden tråden om stance-trehjulsykkelen til min sønn ble stengt så slenger jeg ut bildene her, siden tråden bare forsvinner lenger og lenger bak "i systemet" :P

Kom over ett bilde for en god tid tilbake av en Tricycle for voksne som var "stancet" Syns denne var utrolig kul

Jeg har lenge vært i bil-værden, og falt fort for "stance-looken". Har alltid likt lave biler, breie hjul og negativ camber

Siden sønnen min nå er kommet i trehjulsykkel-alderen så fant jeg ut at jeg måtte bare "stance" trehjulsykkelen hans

Det som er gjort er å lage camber på bakhjula, som igjen senket den en del bak. Måtte "valse hjulbuene", eller rettere sagt sage ut av "pickup'en" slik at hjula gikk klar.

Endret casteren på forgaffelen, endte uheldigvis med at trøene går nedi bakken ved sving :-/

Endret vinkelen på styret forover for en mer chopperfølelse.. Skal med tida endre litt på vinklene på selve styret også

Lagde ett mønster på forskjermen

Skal også bestille "stickerbomb-sheet" fra england

Her er noen bilder.

IMAG0348.jpg

IMAG0350.jpg

Her er noen før og etter bilder..

fr-etter3.jpg

fr-etter2.jpg

fr-etter1.jpg

Skrevet

heheh.. hadde bare pinne-apparat tilgjengelig, så ble ikke så bra.. men med flappskive på vinkelsliperen så ble det slipt til det respektaple ;)

tenkte først å bare bøye bakakselen, men så fort at det ville bli for svakt. så måtte kappe V-fuger og bøye dem mot hverandre og sveise.

ble faktisk så bra at jeg kunne sitte oppå den selv (hele 70kg av meg) :P

Nå mangler bare stickerbombs og "flaggstang" med ett kult flagg på... noen forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...