Gå til innhold

Imolarot 320d Touring. Ny eksos side 9 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på tlf min nå, så ser ikke hvilken modell din er kristian. Men denne er pre-face som er bygget om til facelift. Så derfor er bilen satt til den prisen, noe jeg ikke syns er noen gal pris.. håper jeg :-)

Prisen på e36'en blir vell en plass mellom 50-55000. Spørs om det er noe mer utgifter som må til for å få den godkjent.

• 4 weeks later...
Skrevet

Da fikk jeg montert ringene jeg har hatt liggende en stund. Ventet med å montere de til jeg fikk tak i en xenon-tenner til den ene lykta som tuller litt. Men selvfølgeligt så passa ikke den jeg fikk tak i.

415642_10150615401745943_571290942_11332133_578630070_o.jpg

Skrevet

Ser bra ut nå ja... Men nå må du ikke slite deg ut med mekking på kveldstid, tenkte å invitere deg inn til meg om en ukes tid... Trenger å ha en som tvinger meg inn i taktrekkverden igjen... ;)

Skrevet

måtte utsette godkjenninga litt da jeg ikke fikk start på bilen.. men nå har jeg fått start på den, så nå må jeg få fiksa en forbannet sprekk som lekker litt olje fra gjengepartiet på tappepluggen på diffen :evil:

fikk satt på vinterdekk også, men det var jo 20mm spacere på den, så de laaaange boltene passa jo ikke uten spacere. så da måtte jeg låne en bolt fra hvert hjul på de to andre bilene slik at jeg hvertfall fikk to bolter i hvert hjul frem til jeg får tak i nye. :)

Skrevet

se der ja :) har like felger jeg også, men skal ikke bruke disse. har noen GS Goldline som jeg skal ha på.

er vanlig cd business jeg har.. vurderte Dynavin skjermen, men får se hva det blir

her er noen bilder fra innsida :)

IMAG1587.jpg

IMAG1588.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...