RoaldJ Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Er på tlf min nå, så ser ikke hvilken modell din er kristian. Men denne er pre-face som er bygget om til facelift. Så derfor er bilen satt til den prisen, noe jeg ikke syns er noen gal pris.. håper jeg Prisen på e36'en blir vell en plass mellom 50-55000. Spørs om det er noe mer utgifter som må til for å få den godkjent.
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Spørs om det er noe mer utgifter som må til for å få den godkjent. Tviler på at den er godkjent enda iallefall
RoaldJ Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 bilen blir godkjent med 328 understell og bremser og 325 motor. har bestilt time den 10 januar.
e30 tic Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 bilen blir godkjent med 328 understell og bremser og 325 motor. har bestilt time den 10 januar.
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Da fikk jeg montert ringene jeg har hatt liggende en stund. Ventet med å montere de til jeg fikk tak i en xenon-tenner til den ene lykta som tuller litt. Men selvfølgeligt så passa ikke den jeg fikk tak i.
Pedi Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Ser bra ut nå ja... Men nå må du ikke slite deg ut med mekking på kveldstid, tenkte å invitere deg inn til meg om en ukes tid... Trenger å ha en som tvinger meg inn i taktrekkverden igjen...
e30 tic Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 bilen blir godkjent med 328 understell og bremser og 325 motor. har bestilt time den 10 januar.
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 måtte utsette godkjenninga litt da jeg ikke fikk start på bilen.. men nå har jeg fått start på den, så nå må jeg få fiksa en forbannet sprekk som lekker litt olje fra gjengepartiet på tappepluggen på diffen fikk satt på vinterdekk også, men det var jo 20mm spacere på den, så de laaaange boltene passa jo ikke uten spacere. så da måtte jeg låne en bolt fra hvert hjul på de to andre bilene slik at jeg hvertfall fikk to bolter i hvert hjul frem til jeg får tak i nye.
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 pedi: du skal nok få låne ett par timer av fritida mi på neste hjemreise skal du se
Pedi Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 pedi: du skal nok få låne ett par timer av fritida mi på neste hjemreise skal du se \:D/ \:D/ \:D/
bmw vin rød Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 flott bil du har, likker eksosen din ka du har av anlegg her min
RoaldJ Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 se der ja har like felger jeg også, men skal ikke bruke disse. har noen GS Goldline som jeg skal ha på. er vanlig cd business jeg har.. vurderte Dynavin skjermen, men får se hva det blir her er noen bilder fra innsida
bmw vin rød Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 ok ja har original cd business liggen, æ har foresten hel skinn og felgan trur blir æ blir bytta ut denne sesongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå