mbruer Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Hvordan fungerer dette med memory og sånn med nøkler? Jeg og samboer'n har hver vår nøkkel, og hver vår instilling på sete og speil. Men skal ikke dette justere seg når man låser opp med hver vår nøkkel ? Eller hvordan er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 står vel i innstruksjons boka at det må programeres forsjellige innstillinger på dei forsjellige nøklene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Boka jeg har er på tysk bare:p imporrbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 På min E39 så fungerer det slik du beskriver. Sete possisjon, ratt, radiokanal/Cd og diverse annet blir slik det var sist du låste bilen med den respektive nøkkelen. Men når jeg kjøpte bilen var det ikke slik. Jeg var en tur innom Bavaria og de gjorde noen triks i Ludo slik at funksjonen ble aktivert. Mener å huske at det ble gjort ved hjelp av knapper på dashbordet. Meget behagelig når memory funksjonen virker. Spesiellt når dama er kortere i bena en du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Du må programmere hos bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Greit takk:) kjerringa er to hodet kortere enn meg så greit om dette funka:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå