Gå til innhold

523i powerman`s E34

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil, 535i er kanon! Koed tar litt tid ja, har du mast litt på de på den live supporten deres?

takker.. :) det er biler å bli totalt forelska i.. ;) jeg sjekka mailen min nå, å jammen er delene på vei.. :) har dem vel i begynnelsen på neste uke da tenker jeg.. har ikke hatt kontakt med dem ang. det nei, er det vanlig med lang leveringstid på deler fra koed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet iallefall en stund på vannpumpa mi derifra, men ikke så aller verst. Sist bestilling derfra var ny eksos, luftfilter, oljefilter til 535, kn til m3, og takbøyler til 535. Gikk sikkert to uker uten at jeg hørte noe fra de, maste litt på de på den chatten og de fant ut at takbøylene ikke var tilgjengelig fra leverandør, så enten måtte jeg vente x antall uker/måneder, eller droppe takbøylene. Valgte selvsagt det siste. Synst de burde oppdaget dette uten masing fra min side, og spurt meg uoppfordret om hva jeg ville gjøre. Menmen, delene er komt, og det var ingenting av det jeg venta på som var nødvendig for at bilen skulle være kjørbar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet iallefall en stund på vannpumpa mi derifra, men ikke så aller verst. Sist bestilling derfra var ny eksos, luftfilter, oljefilter til 535, kn til m3, og takbøyler til 535. Gikk sikkert to uker uten at jeg hørte noe fra de, maste litt på de på den chatten og de fant ut at takbøylene ikke var tilgjengelig fra leverandør, så enten måtte jeg vente x antall uker/måneder, eller droppe takbøylene. Valgte selvsagt det siste. Synst de burde oppdaget dette uten masing fra min side, og spurt meg uoppfordret om hva jeg ville gjøre. Menmen, delene er komt, og det var ingenting av det jeg venta på som var nødvendig for at bilen skulle være kjørbar!

ok, ja dem burde jo ha tatt kontakt med deg uoppfordret ang. takbøylene ja.. får ha det i bakhue hvis jeg bestiller mer derfra, noe jeg helt sikkert kommer til å gjøre for det er bra priser på mye av delene dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok også til å handle mye derfra, meget hyggelige priser stort sett. Men er det noe som haster, tar jeg det heller på gs, som også har butikk i bergen der jeg holder til. Hyggelig han jeg pratet med hos koed, og de ordnet fort opp når de merket hva som hadde skjedd. Tror nok ikke det var latskap fra deres side, heller bare at de kanskje mangler et system som gir beskjed når ordrer ligger lenge f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok også til å handle mye derfra, meget hyggelige priser stort sett. Men er det noe som haster, tar jeg det heller på gs, som også har butikk i bergen der jeg holder til. Hyggelig han jeg pratet med hos koed, og de ordnet fort opp når de merket hva som hadde skjedd. Tror nok ikke det var latskap fra deres side, heller bare at de kanskje mangler et system som gir beskjed når ordrer ligger lenge f.eks.

skjønner.. regner med jeg da også bestiller ting som evnt. haster fra gs selv, har bestilt endel småtteri fra gs til e39`n min, har tatt ca 2, maks 3 dager bare det så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi... nå er det sirkulasjon i vannsystemet igjen.. :D slapp å skifte vannpumpe gjorde jeg å, :) skifta termostat, renset ut litt skitt, og luftet systemet for ca. 1 tonn luft... ;) og da ble det jammen varme inni den igjen.. :) så imorgen skal ihvertfall fronsettet gi lyd i fra seg, og deretter en etterlengtet kjøretur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...