Gå til innhold

523i powerman`s E34

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

henta med noen deler idag..

org. luftfilterboks

org. baklykter (de på skjermene)

org. ratt (momo ratt blir en nedgradering i bmw spør du meg)

har vasket hele bilen med avfetting, den ble seende endel bedre ut nå, men har ikkeno kamera om dagen, :( men skal ta noen nye bilder om ikke så alt for lenge..

har grublet endel i det siste på hvordan jeg vil at vogna skal se ut, og har kommet fram til en perfekt "look".. det blir orginale blinkers rundt om, og orginale hovedlykter, så blir det gul laminex film(bestilt) på hovedlyktene og grøftelysa, M5 kanalskjørt, M5 bakfanger, og en rieger frontleppe fra GS på orginal frontfanger. :) perfeckt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder av bilen med ordentlige lykter og blinkers påmontert, sånn det skal være.. :) har orginal panser/bakluke emblemer som skal på istedet for de ubehagelige M emblemene som sitter på nå, de passer liksom ikke helt inn, :) gul laminex i front kommer på til neste helg tenker jeg... 8)

rp8m751bkkdx3tcrg1xu.jpg

ida77i3k0yhhyudu5nx3.jpg

2ixbi9iy5fqf71d3l5tt.jpg

ke4cquy0m7ax2i9fq92w.jpg

zd9i0swlfih75mcx63oh.jpg

qifrds5ruug5z4abwbog.jpg

ooz816bf4pl1z2mrog89.jpg

tok et bilde av anlegget å, kabler skal gjemmes bare jeg får kjøpt ordentlige strømkabler til bassforsterkeren.

b9gvbao7xrq5xb2h9lqt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Dette høres bra ut! :D

takker... :) får satse på å få kjøpt litt mer stæsj til vogna i nærmeste framtid, og få gjort litt mer med den.. :) eneste jeg har gjort i det siste er å sette på org. 16" felga fra e39`n min på`n, og satt på org. bmw emblemer på panser/baklokk, var ikke pent med de M emblemene som satt der syns jeg.. :x skal se om ikke jeg får vridd til et par bilder imorra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...