523i powerman. Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Dette høres bra ut! Blir sikkert litt lyd fra anlegget ditt også fikk kobla opp fronstett forsterkeren idag, låt bra av det JBL fronsettet som satt i bilen, litt finjustering av forsterker står igjen da.. bass blir det bare jeg får kjøpt en splittboks til strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 henta med noen deler idag.. org. luftfilterboks org. baklykter (de på skjermene) org. ratt (momo ratt blir en nedgradering i bmw spør du meg) har vasket hele bilen med avfetting, den ble seende endel bedre ut nå, men har ikkeno kamera om dagen, men skal ta noen nye bilder om ikke så alt for lenge.. har grublet endel i det siste på hvordan jeg vil at vogna skal se ut, og har kommet fram til en perfekt "look".. det blir orginale blinkers rundt om, og orginale hovedlykter, så blir det gul laminex film(bestilt) på hovedlyktene og grøftelysa, M5 kanalskjørt, M5 bakfanger, og en rieger frontleppe fra GS på orginal frontfanger. perfeckt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 535`n fyrte på andre slaget i 22 minus idag, det er go`vogna si det... skal prøve å ordne noen bilder i helga, har montert org. hovedlykter og orange blinkers rundt om nå, godt å få vekk jalla sote lamper og klarglass blink. gul laminex på hovedlampene kommer på til neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 hehe, solide saker som starter må få noen bilder ja, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 hehe, solide saker som starter må få noen bilder ja, gleder meg! det er helt klart kommer bilder så fort jeg får ut finger`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 noen bilder av bilen med ordentlige lykter og blinkers påmontert, sånn det skal være.. har orginal panser/bakluke emblemer som skal på istedet for de ubehagelige M emblemene som sitter på nå, de passer liksom ikke helt inn, gul laminex i front kommer på til neste helg tenker jeg... tok et bilde av anlegget å, kabler skal gjemmes bare jeg får kjøpt ordentlige strømkabler til bassforsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 må dessverre selge gullet.. :( ta kontakt hvis intr. har laget salgsanns. her på forumet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Til salgs??? lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 takker.. ja, av økonomiske grunner så må den selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 good news, trenger ikke selge go`bilen, det ordner seg med kroner alikevel.. å bra er det, for hadde aldri orka å faktisk selge den hell så.. det er bmw i et nøtteskall, man blir helt hekta på dem, elsker lyden, elsker draget, elsker utseendet, alt klaffer med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E36 coupe Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Godt at vogna blir værende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Godt at vogna blir værende absolutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Dette høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Dette høres bra ut! takker... får satse på å få kjøpt litt mer stæsj til vogna i nærmeste framtid, og få gjort litt mer med den.. eneste jeg har gjort i det siste er å sette på org. 16" felga fra e39`n min på`n, og satt på org. bmw emblemer på panser/baklokk, var ikke pent med de M emblemene som satt der syns jeg.. skal se om ikke jeg får vridd til et par bilder imorra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Hehe, eg hadde tenkt å kommentere de M-emblemene ja, var ikke så fint nei Følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå