Gå til innhold

523i powerman`s E34

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir bra å beholde den tenker jeg ja ;) blir iallefall bra til sommern, regner med den blir sluppet ned, eksos tøffe felger og gul lamin-x.. var det ikke det som var planen? :)

ja.. er biler man blir glad i detta.. :) blir godt når sommer`n kommer ja, ;) er noen av planene det ja, og ang. felger, så blir det nok nyoppussede brock b1 på denna til sommer`n. :) kommer noen bilder jeg knipsa idag senere ikveld å....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var godbilen med nye emblem ja! :D jepp, ser ikke så bra ut med en blå slange i det motorrommet :P Dette blir bra!

ble litt bedre med orginal emblem ja, :) hehe... ser skikkelig lurt ut med den blå slangen og filteret ja.. :D å filteret er montert rett ovenfor eksosmanifoldene å da, suger jo bare varmluft, så ikke den mest veltenkte patenten av forrige eier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

etter mye grubling så blir nok denne solgt alikevel, pga. jeg kommer til å satse på e39`n i år med nye felger, div. lakking osv.... selger den for ca. 20lapper, de brock b1 felgene den er avbildet med inni tråden her kan følge med mot et pristilegg, gi bud på alt samlet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...