Slaesj Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Som topic sier , har jeg litt start problemer på min 00'mod 330DAT! Når jeg vrir om nøkkelen på hakk 2 , starter ingenting i instrumentpanelet! Ingen gløding , ingen symboler i det hele tatt i instrumentpanelet. MEN , om jeg bare vrir på nøkkelen av/på(mellom hakk 1 og 2) et par ganger (Les maaaange ganger) kommer alt av symboler å bilen starter. Tenkte jeg skulle høre her før jeg dro på verksted for feilsøking , så ; Noen som har vært borti noe lignende eller hva som er galt?
Bjørner Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Denne http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL91&mospid=47642&btnr=32_0944&hg=32&fg=30 ? nr 2, ignition switch ?
Slaesj Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 Har begynt å tro det er tenningslåsen sin skyld ja! Får bare dra på verksted å få de til å feilsøke å finne ut hva som er galt.
Slaesj Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Ingen som har vært borti noe lignende?
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Har hørt 2 ting ang dette problemet. Det ene er at startsperren ikke godtar nøkkelen din helt, har fått høre dette av Bavaria i Oslo da min gikk an å åpne døra på med nøkkel, men fikk aldri start til tider.. Det andre er at tenningslåsen din er fucked.. Either way, du må ha en diagnosetest og litt feilsøking. Men skjer dette på alle nøklene dine?
rekorden Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Er rimelig sikker på at dette er relatert til dårlig kontakt i kontaktplaten bak på tenningslåsen.
pedro Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 +1 Ikke selve tenningslåsen, men kontak"platen" bak. Koster under 500 kr på koed. De har både brukt og ny. p
Slaesj Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Har hørt 2 ting ang dette problemet.Det ene er at startsperren ikke godtar nøkkelen din helt, har fått høre dette av Bavaria i Oslo da min gikk an å åpne døra på med nøkkel, men fikk aldri start til tider.. Det andre er at tenningslåsen din er fucked.. Either way, du må ha en diagnosetest og litt feilsøking. Men skjer dette på alle nøklene dine? Har 2 nøkler , å på begge har bilen vært vrien å fått start på. Så har troen på at det er den kontaktplaten bak på tenningslåsen som er fucked. Skal få den inn på diagnose test å fått sjekket Takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå