MikaelR Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Har fått noe rare problem med motor i min E36 318tds (m41d17) Syntoma: Temperatur målern går for opp på drift tempratur, men motor er ikke varm, å det kommer ikke varme utav varmeapparte Etter 20 min kjøring går tempraturmålert brått opp på rødt å motor mister kraft. Men ingen tegn til at motor kok Vis jeg stopper å lat motoren gå på tomgang detter tempratur ned på drifstempratur, å motor får kraft å virker normalt Jeg mistenker vannpumpa eller termostaten, men har aldri vært borti at motor mister kraft med en gang at tempratur blir før høy. Så det gjør meg litt forvirra, før jeg vet disse motoran er fulle av elektrisk følera å sånt Takk før svar
TRF Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 redusert drivstoffmengde som en følge av høy temp, den er programmert til dette. Sjekk vannpumpe
MikaelR Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Hmm jeg er så forvirra om ka det kan være.. så jeg trur jeg får ett verksted til å se på den
Svendis Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Helt sikkert vannpumpe av typen med plast skovlehjul, der hele hjulet har gått i oppløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå