diohrvik Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 om du skal få noko fornuftig ut av hjelpa som andre her inne gir så må du skjekke alt som blir sakt, enkelt å greit - er ikkej hjelp i å "tru" att ting er i orden fordi de var de osv. Ting går sund eller slutter å virke heilt uten videre ... Mål plygger å ledninger, ohm følarar å mål bensin trykk, mengd, retur osv så kan du sei att dei er i orden Klar over det. Skal sjekke de nevnte tinga også. bumpa for å se om det var flere innspill intil videre:)
Rogeren Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Høres ut som om du har rotet med det meste av el på motoren, hvordan er den mekanisk? Ventilklaring? (eller mangel på dette...?) Registerfeil?
diohrvik Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Dette er flaut.. Veldig flaut, men jeg har funnet synderen. Mekanisk, og da hukinga var det jeg tenkte å sjekke videre, sammtidig som jeg skulle montere termostat. Som nevnt tidligere,at jeg burde forsikkre meg at komponenter var 100% og ikke bare annta, så prøvde jeg likså greit med et annet sett med fordelerlokk, rotor, og plugg ledninger, hvor jeg sammtidig vissuelt sjekka pluggene. Der en av de var nesten helt sammen klemt og de andre varierte fra 0,5 til 0,9 ( skal være mellom 0,7 og 0,8 ). Så hvor jeg i hui og hast i jule stresset bytta motor, og i romjula begynte å feilsøke, for å dra på en liten julevisit med bilen, har jeg bare systematisk flytta over deler som jeg mente var i orden, på en motor jeg viste fjuska fra forige eier. Den feilen løste jeg nok Før motor var på tur inn, siden veivsensor ledninga nærmest var gnagd av, men jeg lagde et nytt problem med de dårlige pluggene jeg monterte uten å se på de ordentlig. Slurv, og forferrdelig flaut og ikke finne ut dette selv på et mye tidligere tidspunkt. Men jeg har lært og skriver dette her i skam, slik at andre også kan lære. Moralen er: fastverk er lastverk, hør på andres tips og råd. Vit at komponenter virker, og ikke tro. Godt nyttår alle sammen, og takk for innspill: ) jeg går å legger meg i skammekroken
hao Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Det står respekt av en som innrømmer feil Bra du fant ut av det.
hanskr Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Det står respekt av en som innrømmer feil Bra du fant ut av det. 1+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå