RS4 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Hva skjer med M funksjonen når man trimmer en BMW M5 E60? Har man fortsatt dem effekt valgene 400, 500 og 507hk? Tenker Først på chip trimming, kanskje mer trim etterhvert.
CrZyWiz Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Hvorfor skal du chipe en E60 M5 som har sugemotor?
RS4 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Hvorfor skal du chipe en E60 M5 som har sugemotor? Ja det var det. Men har sett en M5 med 550hk, og da tenkte jeg at en burde chipe bilen og? Jeg så på bilen som SS Performance solgte for 2mnd siden eller noe slik. Og den hadde 550hk. Hva gjør bytter man for å få 43hk, eller mer? Da burde man vel chipe og? Eller er jeg bare på bær tur? Jeg er vant med turbo, så chip er must der i gården, ihvertfall om du skal ha litt ekstra power
CrZyWiz Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Hehe, med mindre man gjør noen andre modifikasjoner på motoren. Så vil en Chip somregel bare gjøre lite og ingenting. visst man er maks uheldig så blir blandingen i overkant tynn, og da brenner man ventiler. Ofte problem med "masseprodusert chip" på en høy effekts N\A motor. På en turbomotor er det noe annet ja, siden man da også har turbotrykket og forholde seg til.
mbruer Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 For min del Høres ut som du ikke burde gjøre noe med bilen
RS4 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 For min del Høres ut som du ikke burde gjøre noe med bilen Hva mener du? Jeg har ikke kjøpt noe M5 enda, men er meget nysgjerrig. Har enda min RS4 som jeg skal selge, og etter den blir det en eller annen M5. Så litt på den SS Performance hadde, til 550hk, og lurte på hva som var gjort med den, og tenkte da på chip og denne M funksjonen. Jeg tenkte at den ville forsvinne da? Synes den er / var kjekk jeg
todleif Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Er sikkert bytta heile eksosen på den som skal ha 550hk. Men eg rekner ikkje med at det målinger før eg etter for å bevise at det er 550hk i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå