espen lysholm Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Hei, Prøver en liten post her i håp om at noen har gjort dette på en E83 tidligere selv om jeg er fullstendig klar over at X3 enda ikke er blitt et yndet oppgraderingsobjekt. Jeg ønsker å bytte ut interiørlysene på min X3 til LED, samt skiltlys, tåkelys og parklys. Er det noen som har en liste over hvilke pærer jeg trenger å kjøpe? Noen som har en DIY over hvordan jeg bytter tåkelyspærene? Er standard sort plastfanger på min X3. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Hvilke pærer du trenger: http://www.philips.no/c/car-lamps/10935/cat/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Takk, dette hjalp for utendørsbelysningen. Er interiør pærene like, dvs standard runde avlange pærer? Skal ikke bytte lys i display. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Se HER nederst i tråden.. oversikt over innvendige LED pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå