in2you Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Heisann, lurte bare på hvilke garantier som gjelder ved verkstedbesøk. Leverte compacten min inn til Klepp Auto (Meca) bilverksted, betalte 18 000kr for endel lakkering og montering tidligere i år. Eg stod selv for å kjøpe splitter nye deler, deriblandt nye hovedlykter, blinklys og frontstykke. Igår skulle eg sette i angel eyes i hovedlyktene, men til min store forundring så er så godt som alle klips og festebraketter knukket av og lyktene er bland annet festet med lynskruer, lim og strips. Blinklysene hadde heller ingen festemuligheter da disse også er knekt og kun festet med strips. Så eg ga opp angel eyes.. Men idag fløy blinklyset mitt av i fart og skrapet opp frontstykket på bilen, er dette noe eg kan kreve at verksted skal fikse og evt lakkere frontstykket på ny? Eller er det bare eg som overreagerer..? Eg mener tross alt at dette er altfor dårlig arbeid og har betalt blodpris for en masse strips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Nei, overreagerer ikke. Hadde gått tilbake å spurt hva de tenker å gjøre med det... Vært en tulling som har fiklet med bilen din siden klips osv er knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Jeg hadde blitt forbanna. Dette er ikke kvalitetsarbeid, det er jalla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Helt enig med deg på denne, hadde de knukket mer enn et klips hadde jeg klaget og forlanget at de kjøpte nye glass. Er riktig nok veldig enkelt og knekke slike klips på E36 lykter. Men når alt er stripsa og lima hadde jeg forlangt erstaning og noen som kan gjøre jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Legg gjerne ut bilde Dette må du klage på. Krev at en annen mekaniker gjør om hele jobben og At de fikser ripene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Takk for hurtig svar! Har tenkt å ta turen innom imorgentidlig, men av tidligere erfaringer så kommer dei nok ikke til å gå med på noe som helst. Derfor eg lurer litt på hvilke garantier som gjelder ved slikt utført arbeid? Ting skal liksom ikke løsne etter noen måneders bruk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Hvis du bare for blankt nei, ville jeg forlange å snakke med leder tilstedet. Hadde dratt med karen ut å vist han hva slags drittarbeid folka hans har gjort. Hvis leder er like tett som resten, så ville jeg sendt saken til forbrukerrådet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Er verkstedsjefen eg har kranglet med tidligere også serdu, men da har eg valgt å ikke gå videre med saken(e). Denne gangen har eg ikke tenk å gi meg dersom eg har noe å gå på, tydeligvis så er dette noe som burde dekkes av verksted ivertfall, det er litt betryggende bare å vite det Får høre hva han sier imorgen, så får eg oppdatere her etter det! Takk for hjelp sålangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Bingo verksted om de ikke ordner opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Hehe, ble nesten litt skuffet idagtidlig.. hadde forberedt DEN tordentalen, men eg trengte nesten ikke å åpne kjeften engang bilen skal inn etter nyttår engang, dei skal gå over den igjen, lakkere det som trengs, erstatte nødvendige deler... og eg får leiebil imens.. Ble nesten litt irritert over hvor enkelt det var denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Haha, grattis ihvertfall De innså kanskje at det ikke var heelt heldig om det kom ut at deres filosofi mht verkstedarbeid var å knekke klips/fikse med strips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Takker! Hehe nei du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå