Jerlend Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Hei:) Har akurat kjøpt meg bmw e46 coupe ! Det står et orginalt harman/kardon anlegg i bilen! men etterhvert opplevde jeg vibrasjon i bagasjerom/ hattehylle! jeg åpnet bass elementet i bagasjerommet, men fant ikkje ut noen ting! prøvde også å presse litt skomgummi under hathylla, da forsvant litt av vibrasjonen! Vibrasjonen blei også dempet når jeg presset på lokket der som basselementa låg! Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Er vel berre å finne ut kor det er vibrasjon og prøve å dempe dette best muligt. Anten bruke dempematter, skumgummi osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Helt normalt det. Gå inn på e46fantics.com og søk på "HK rattle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerlend Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Fann ingenting som heter e46fantics.com :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Manglet en "a" ... Men her er i alle fall direkte til forumet http://forum.e46fanatics.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerlend Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 finner ikkje ut noe på denne siden :/ å alle bildene folk har lagt ut er vekk! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå