Saltkjelen Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ønsker å kjøpe felger i ovennevnte dimmensjon - gjerne med dekk. Felgene må være strøkne og chrome/sorte/jallafelger er overhodet ikke av interesse.. Felgene skal passe en F01 7 serie.. Felger av dette kaliber ønskes hovedsakelig (Bryton, Alpina, Radenergie, Hartge osv).
RS-Heggem Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Er det tomt hos Kaj nede på Christalex? Jeg tror faktisk eneste sted jeg har sett Breyton i slike dimensjoner nå, er på Ebay. Synes de andre modellene til Breyton liksom blir konvekse, sånn som GS felgene. Det er absolutt ingen god egenskap. Kvalitetsfelger i den størrelsen i Norge er vel vanskelig å oppdrive. Våre venner i Øst er vel de det er størst sjans hos. Enkelt å hente de selv også, så sparer man mva. Det er jo bare positivt.
Saltkjelen Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Han har noe liggende, men har hatt innbrudd så nesten alt av felger er borte. Jeg er mest fan av Spirit fra Breyton, men det finnes nok også svært mye som jeg ikke er klar over.. Alt er derfor av interesse
Tore_S Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Har du handla F01 saltkjelen? Så på det før jeg bestilte F10, men de var jo så jævla dyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå