zachariassen Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Hei jeg tenkte det kunne være morro å vise fram familievogna til andre Bmw interesserte så jeg lager en tråd. Bilen ble handla i November og har utstyr som: -sportseter i sort skinn -sort taktrekk -takluke -sorte interiørlister -mtech eksteriør? (mulig interiør også?) -ryggesensor Ting som er gjort med bilen etter at jeg kjøpte den er: -montere orginal spiller -multifunksjonsratt og cruisecontroll -kjørecomputer -projektorlykter med xenon og angeleyes -mtech girkule i sort skinn (den gamle var i chrome) -led pærer i skiltlys her er noen bilder av bilen fra når jeg henta den Og her er et etter at jeg bytta lyktene og ga den en lett polish Det som er bestilt nå er ballast til angeleyes, led til tåkelysa, nytt emblem til motordeksel, ventilhetter med Bmw emblem. Hmm, hvertfall det jeg kommer på i farta. Også vil jeg ha nyrer i børstet alu men det finner jeg ikke noe sted.. Har lyst til å sote rutene også men det er så forbanna kaldt å holde på med nå Noen som har noen forslag til hva mer jeg kan gjøre blir jeg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Grattis med fin touring Skal jeg holde utkikk etter i trafikken her Splittere ville jeg hatt. Synes det gjør seg Rails er heller ikke dumt. FinFin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Tusen takk for det! Rails har jeg hatt lyst på hele tiden men plutselig har jeg blitt i tvil:P Må se flere med og uten før jeg bestemmer meg:P Så jo veldig flott ut bilen din også ///Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Flott bil Blir noen turer ut på "øya" fremover for min del, så skal se etter denne i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 tusen takk! alltid morro å høre! Vet dere om noen mulighet for å koble iphone til slik at man kan bruke tlf funksjonen med knappene på rattet utenom dice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Pen bil. Skal du bruke telefonknappene på rattet til handsfree er vel originalt eller Parrot de mest vanlige løsningene. Dice o.l. er for musikkavspilling og fungerer kun på iPod-delen av telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Takk for det awt! Kom e46 med bluetooth på business altså? Hva koster parrot og hvor får jeg tak i det da? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 denna var fin.. sleng på rails du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Man fikk handsfree på alle bilene. Dette er et eget system, og har ikke noe med radioen å gjøre. Jeg tror ikke Bluetooth var tilgjengelig før utpå 2000-tallet en gang, mens bilene før dette hadde handsfree med fast tilkobling (typisk med Nokia). Begge deler fungerer helt likt. Jeg vet dessverre ikke hvor dette kan kjøpes, men litt Googling og leting vil nok hjelpe deg langt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Herlig bil du har handlet, og nydelig interiør! Sorte lister innvendig er skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Tusen takk:) Noen som vet om det er å få tak i nyrer i børsta alu da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Var det deg jeg møtte ved kanalen istand ///Kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Var det deg jeg møtte ved kanalen istand ///Kristian? Nei, det var det nok ikke. Bilen min har stått stille i noen uker nå. Har en annen bil jeg bruker også. Til og fra jobb osv.. Du er helt sikker når du møter meg Hehe Likte de sorte listene inni bilen din. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Jeg skjønner:P hehe. Hvorfor har den stått stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Ikke noe galt med den, bare blitt til at jeg bruker vraket mitt istedet Også jobber jeg i sandefjord, så da sparer jeg både km og penger iom at vraket er diesel. BMWen er dyr pendlerbil i lengen Vært sjukemeldt en stund også, så da blir ingen av dem brukt noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå