zachariassen Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Aha:) jeg jobber også i Sandefjord. Men jeg kjører ikke selv da. Godt nytt år til alle Bmw frelste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Aha Godt Nyttår, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 lukter litt på nye sommerfelger. Har hartge 19" nå. aner ikke om det er ekte eller replica (noen som vet hvordan jeg kan finne det ut?) så jeg vil ikke ha noe mindre men har litt lyst på breyton gts. Er redd bilen kan bli litt kjedelig med hartge felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Link til breyton http://www.google.no/search?q=breyton+g ... 8SNCA#i=13 Og link til de jeg har http://www.google.no/search?hl=no&safe= ... mvs=0#i=10 Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 bilder er vel aldri feil seg legger ut et par til =) og ett fra da sjefen selv godkjente ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Hvite pærer i tåkelysa må du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 det er allerede bestilt=) bestilte led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 det er allerede bestilt=) bestilte led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 i dag fikk jeg inverterne. det er to ledninger i den ene enden. en svart og en rød. der koblet jeg strøm fra parklyset. så er det fire hvite ledninger i andre enden. de koblet jeg til angeleyesene. men det er bare en rød og en sort inn på angeleyesene. har prøvd å koble de i diverse kombinasjoner med de hvite men det skjer rett og slett ikke en dritt! så koblet jeg rø på sort og sort på rød inn på inverteren og da fikk jeg strøm i andre enden men angeleysene tente fortsatt ikke. så koblet jeg bare parklysene rett på angeleysene igjen og da tente de igjen men da lyser de jo fortsatt så svakt at man nesten ikke ser dem på dagen.. HJELP??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg tror kanskje jeg har led angeleyes? Jeg tror kanskje det er dårlig? Også tror jeg at jeg vil ha ccfl angeleyes? Kan det stemme? Isåfal passer ccfl i de nye lyktene mine? og kan man bytte farge på de om man ikke er fornøyd? bytte pære eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 er disse fine? http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E38-E39 ... 157wt_1270 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Dere trenger ikke svare. jeg bestilte ccfl istede nå. sånn ble det med de nye ledpærene i tåkelysa Beklager møkkete bil men har vært på langtur og er for kaldt til å vaske akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 forresten noen som vet hva denne kabelen er til? fant den bak cd spileren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Fikk verdens fineste bursdagsgave av fruen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Da har de nye angeleysa kommet så da blir det å montere dem en av dagene. Skulle gjerne ha vaska og polert litt også men det er ikke så lett i minusgradene:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå