zachariassen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 fikk montert de i dag! Det var et helvette for lykteglassene var limt, men det gikk til slutt:) Kan også konkludere med at led holder ikke nesten mål engang hvis du sammenligner med ccfl. bilde av led: bilde av ccfl: og hele fronten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Se det ja, mye bedre. Det er min mening hvertfall. Er ikke så lett å få til i dette været nei. Skulle hatt et godt og varmt lokale å stå i på denne tiden av året. Hvor man fikk vasket, polert, osv. Btw..flott klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 tusen takk! ccfl er vist tingen. ja klokka blir kun brukt i helgene! skal se om jeg kan ordne et stemningsbilde fra kveldstid og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Da har bilen kosa litt med grøfta etter at fruen ble pressa av veien i går, så nå må jeg kjøpe ny fanger. Heldigvis bare den som gikk. Pluss tempsensor og tåkelykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Da er fanger bestilt samt tempsensor. blir sent til laking så fort den kommer men vet ikke om jeg setter den på før til våren for å slippe å ødelegge den på vinterføre. får se om jeg klarer å vente:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Fin touring Forresten, hvilke grøftelyspærer bestilte du? Hvor mange kelvin? Er det noen ballaster eller slikt, eller bare koble rett på med vanlig HB4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Fin touring! Tror jeg kanskje lå bak deg hjem fra jobb her en dag fra broa fram til Borgheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 tusen takk! Jeg aner ikke hvor mange kelvin eller noe men er disse: http://www.ebay.com/itm/Car-68-LED-1206 ... 500wt_1037 Det er plug and play! Hvis du har liggi bak den bilen på den tida så er det fruen som har kjørt tipper jeg, for jeg jobber i sandefjord og bruker ikke den bilen til og fra jobb. Også bor vi på teie men hu kjører den veien til jobb så kan godt hende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Ok, sier at det er xenon hvite, men vet ikke om han mener 5500 jeg, dine så mye blåere ut. Koster jo en 50-lapp å prøve, eller 100 for 2 da Har bytta pærer en god del ganger nå ja.. Finner ikke 8000 uten ballast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Skal ikke si det helt sikkert men tror det var to i pakka. Kan prøve å ta bilde av mine hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Jeg får ikke til noe bilde som viser fargen på tåkelysa bedre enn det litt lengre opp her av hele fronten. Men de er hvite med et veldig svakt blåskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 da er ny fanger i boks. prøve å få den levert til lakkeren neste uke. begynner å glede meg til våren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Endelig litt vår i lufta! Og da er det tid for å bytte ut vinterstøvlene med joggesko:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå