Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å si det 100% sikkert så trur eg du kan bruke chip til tds på td-utgave. Var ein her i bygda som gjorde det på ein 325td iallefall og den funka som bare det etterpå.

Skrevet

Du kan ikke bare ta en chip fra tds nei, og de fleste firmaer leverer en chip til TD 115hk. (ca 140hk ofte)

Jeg kan fint lage en chip til deg, som har samme oppsettet som våre steg 2 til tds (oppimot 190 hk), forutsatt at du har gjort de samme oppgraderingene. Eller vi kan lage en mellomting, etter ønske altså.

Skrevet

Ja det stemmer nok, noen styreenheter kan brukes om hverandre slik (men ikke alle). Hadde han brukt chip fra annen styreenhet så hadde det ikke fungert i det hele tatt.

Forøvrig, legger meg flat på hele dim på pumpe greiene, har nylig byttet på en 92mod, og tror du pokkern ikke den hadde den lille flensen som du prata om.. selv om de fra 91 jeg har vært borti har den store, og alle etter 92 har den store.. mystisk.

Det er jo også disse 92 motorene som har garret turbo, så er tydeligvis gjort noe det året, som ble endret på igjen senere.

Skrevet

Ja eg var heilt sikker på at pumpa var bolt-on på min motor skjønner du. Så det er nok noe forskjell på "bakre" registerdeksel på noen motorer. For når eg bygde opp m51'n så passa ikkje den nye pakningen til registerdekslet og det syns eg var litt rart. Men da er det altså noen veldig få motorer som har pumpe med liten flens. Rimelig mystisk ja.

Beklager til trådstarter for litt OT her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...