RS-Heggem Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Jeg kan tenke meg at den 20-30 k prisen er hos feks autozentrum etc.. Der er jo prisen på å bytte kanal noe tilsvarende, noe jeg måtte gjøre for et par år siden på min e36 323i. Jeg har en bekjent som er oppretter, og jeg betalte 3500 ferdig tectylert for en uoriginal kanal montert liten tid i etterkant fikk jeg et hull i bakskjerm rett før hjulbuen pga rust (tvers igjennom - tynt stål av ganske laber kvalitet) Der sveiset de grunnet sparklet og lakket, da betalte jeg 2000,-.. Hvorfor skal du bytte hele skjermen? er hele krønsja eller? Hvis du bor i nærheten kan jeg sikkert hjelpe deg med å få en pris på dette Kan man ikke kappe og sveise der det trengs a? eller er det skader ved originale punktsveiser? Nei, absolutt ikke! Er nok mange verksteder som er dyrere enn som så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Bilen er helt ribbet, og straks klar for dyngen bakskjermen ble døden for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderse36 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg kan tenke meg at den 20-30 k prisen er hos feks autozentrum etc.. Der er jo prisen på å bytte kanal noe tilsvarende, noe jeg måtte gjøre for et par år siden på min e36 323i. Jeg har en bekjent som er oppretter, og jeg betalte 3500 ferdig tectylert for en uoriginal kanal montert liten tid i etterkant fikk jeg et hull i bakskjerm rett før hjulbuen pga rust (tvers igjennom - tynt stål av ganske laber kvalitet) Der sveiset de grunnet sparklet og lakket, da betalte jeg 2000,-.. Hvorfor skal du bytte hele skjermen? er hele krønsja eller? Hvis du bor i nærheten kan jeg sikkert hjelpe deg med å få en pris på dette Kan man ikke kappe og sveise der det trengs a? eller er det skader ved originale punktsveiser? Nei, absolutt ikke! Er nok mange verksteder som er dyrere enn som så.. HUff da :/ Det er jo ikke noe hyggelig, mÈn de fleste bare drar kortet og tror det bare koster hva det koste vil på sånne verksteder så de fortsetter jo med disse prisene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Det er som regel mer jobb å bytte en bit enn hele baksjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderse36 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Det er som regel mer jobb å bytte en bit enn hele baksjermen.. Spørs vel litt hvor på skjermen da Men, såklart.. Skal man bytte hele, borre ut punktsveiser, tilpasse ny, sveise på ny og så lakke den. Det er sikkert mye mer jobb enn å adde en bit på 10*10 cm. I alle fall i mitt tilfelle.. Var nesten ved hjulbuen/i bretten ned mot bakfangern.. Akk så man ikke kommer til fra bagrommet på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå