SpiXi Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 gratulere med bil:D smart og kjøpe 316 jeg hadde en 320 e36 som første bil de skulle ha 50000 i året for og forsikre den så den sto ikke på meg med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Gratulerer! Hadde nesten helt lik bil selv som førstebil. Noen planer for den? takk ja! den er ikke helt strøken:( noen par rust flekker som skal fjernes så fort som mulig men ellers så ligger m-tech 2 fangeren i garasjen og venter på og bli lakkert har også bestilt angel eyes , nye lykte glass, og hvite blinkere så håper det blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Gratulerer da morro med førstebil? takk ja konge det! , sitter bare og venter på lappen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 gratulere med bil:D smart og kjøpe 316 jeg hadde en 320 e36 som første bil de skulle ha 50000 i året for og forsikre den så den sto ikke på meg med en gang takk tenkte egentlig på en 320 jeg og men syntes det hørtes veldig dyrt ut med 50000 tror jeg må ut med 8000 med full kasko når den står på min mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå