kamro Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Hei alle sammen! Nye planer:) Kjøpte denne E30n som et mtech 2 prosjekt. Da jeg innså at tid er noe jeg ikke har, annonserte jeg bilen til salgs på finn. Jeg hadde mange henvendelser og egentlig solgt den. Etter mye grubling og litt småskruing på E30 med Torko i forumet bestemte jeg meg for ikke å selge den. Jeg mistet også interressen for mtech 2 da ALLE skal ha det nå. Mine nye planer nå: Restaurere bilen og bygge om til M-tech 1:). Som dere ser har jeg begynt med demontering av bilen. Ting som er kjøpt inn er: Registerreim Vannpumpe Powerflex foringer Borra og slissa skiver foran og bak Nye bremsekalippere Redstuff Bremseklosser Nye slanger i motorrom Pakninger Pluss masse annet dill dall i motorrom Karrosserimessig: Rustfrie dører Nye kanaler Nye forskjermer Rustfri bakluke med hull til mtech 2 spoiler Komplett original M-tech 1 styling (kjøpt og hentet 1/1/2012) Pluss annet småtteri. Slik var bilen da den ble kjørt til jobben og parkert: Slik så den ut etter 2 uker: Litt demontering: Litt deler: Var og kjøpte original M-tech 1 styling, men legger ikke ut bilder av de foreløpig. (veldig godt pakket inn) Kom med: RIS ROS ANBEFALINGER
Pedi Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Litt kult at M-Tech 1 er på vei inn igjen. Men det jeg er mest spent på - i første omgang - er hvordan du håndterer rusta... Ser du har kjøpt nye uoriginale kanaler, så jeg ser frem til bilder av den jobben. Karosseriverksted du jobber på? Kjekke lokaler iallefall...
kamro Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Ja:), har faktisk fått mer sansen for M-tech 1 nå, alt av kanaler, skjermer osv er faktisk originale, all rust blir tatt på opprettingsavdelingen og det samme med klargjøring og lakkering. Jeg leier bare lokaler på dette verkstedet. Jobber som bilmegler;) Lokalene her eies av AutoIn AS.
kamro Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 All jobben på bilen blir satt bort, min eneste oppgave blir vel egentlig bare å kjøre den:) Dette pga. tid.
kamro Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Dette var fargen jeg egentlig skulle ha: Hadde først planer om marrakech brun og har gått tilbake til det igjen:) MEN, hva synes folka?, denne eller Marrakech brun??
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Det er liksom en m-tech 1 e30 i marrakesh brun allerede, om winchester får rævva i gir ville prøvd å velge en helt spesiel farge jeg, som ingen andre har... men det er jo bare meg da, og marrakesh er lekker farge
m-alpin Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Det er liksom en m-tech 1 e30 i marrakesh brun allerede, om winchester får rævva i gir ville prøvd å velge en helt spesiel farge jeg, som ingen andre har...men det er jo bare meg da, og marrakesh er lekker farge Feil, winchester sin er sepang bronse.. Gå for marrakesh,knall farge på e30 det
kamro Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Ja:), trur jeg skal gå for den ja, håper bare ikke hermanoo90 hermer da:P
kamro Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Tja, trur faktisk jeg går for marracesh brun da det helt sikkert ikke er mange som har det på M-tech 1:)
kamro Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Update! Folkens, kan bare begynne med å fortelle at å fikse rust er JÆVLIG dyrt!! Da har en begynt med rusten idag og han beregner ca. 3 måneder før han er ferdig:( Her er litt bilder:
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 fått noe ca pris på det han skal gjøre da? hvis han bruker hver dag i 3 mnd er det jæævlig mye med rust ellerså er han treg..
kamro Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 hehe, de har hobby dag hver onsdag, så 1 gang i uken i 3 måneder. Har problemer med å laste opp bilder, noen som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå