kamro Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Hvis jeg tok jobben via firma ville det kostet over 40.000!, det er ikke så my rust, men jeg skal ha alt 100% strøken:)
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Blir bra! Stemmer for rød jeg! Hehe, det var fristende det å ja, men har blitt heeelt forelsket i den brune:) har problemer med å laste opp bilder:(
Skilbert Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Blir bra! Stemmer for rød jeg! Hehe, det var fristende det å ja, men har blitt heeelt forelsket i den brune:) har problemer med å laste opp bilder:( Ser den, den brune er vakker! Blir helt sikkert bra uansett Hvis du sliter med å laste opp bilder kan det være et tips å følge denne
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Å strålende, da laster jeg opp fler bilder asap!
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 OK folkens, da ble det ordnings på bildene:
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Bilen var faktisk veldig fin bak den første kanalen, jekk fester vil bli forsterket også.
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Må bare legge ut bilder av diffen til Torko i forumet her:
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Ser bra ut Nydelig farge du har valgt! Stå på takker:), Lommedalen?, vi må jo ha en egen liten klubb i Asker og Bærum tror jeg:)
M|Fjeld Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Ser bra ut Nydelig farge du har valgt! Stå på takker:), Lommedalen?, vi må jo ha en egen liten klubb i Asker og Bærum tror jeg:) Lommedalen ja Hmm.. Det hadde ikke vært dumt! Begynner å bli så mange her i området nå, så kanskje vi skulle starta en slik klubb?
kamro Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Ja det synes jeg:), jeg skal planlegge et treff for alle folka i nærmeste fremtid;)
M|Fjeld Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Høres bra ut! Bare å ta kontakt på pm hvis du/dere skulle trenge noe hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå