Gå til innhold

Kamro´s E30 Mtech 1 (marrakesh brun) bilen vurderes solgt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering!

Har nå kjøpt splitter nytt:

- Sorte hella DE

- Mørke Baklykter (ikke startech:))

- Matte nyrer

- Mørke sideblinklys

- Mørke frontblinklys

- Masse klips, skruer og pakninger!

• 2 weeks later...
  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Foreløpig har jeg ikke sett noen skader, annet enn at det var veldig mye spon inne i bilen:S

Må være noen her inne på forumet som viste om hvor bilen står. De som tok det trengte de inderlig da Sikkerhetsgruppen holder til rett ved siden av der bilen står og de har døgnvakt med kamera.

Skrevet

Det som er faren ved å dele for mye på nettet desverre :/ jeg føler ikke jeg har passet godt nok på jeg heller, men prøver å fjerne skiltnr osv når jeg legger ut bilder iallefall, men de som vil de får alt til :/

Skrevet
Takker:), skulle gjerne ha lastet opp mere bilder, men tror nesten ikke at jeg tør det lenger:S

Du vet nok med deg selv at hvis noen vil ha noe du har - så finner de ut "alt" om deg uansett. Bimmers vil nok selvsagt kunne trigge noens "hentelyst", men den kjeltringen som stjal rattet ditt er nok relativt lokal - og hadde nok hentet det uansett Bimmers eller ikke.

Så pøs på med bilder hvis du våger, det er bilder av gromdeler på Bimmers for minst et 7-sifret beløp - så det burde være nok å velge i for tjuvpakket...

Skrevet

IMG_0560.jpg

IMG_0559.jpg

Et par bilder folkens!

Demontert alle ruter, tatt det som var av overflate rust der, prøvemontert nye dører, sveiset og sparklet igjen der lister skal være (skal ha cleen sider)

Skrevet
Det er liksom en m-tech 1 e30 i marrakesh brun allerede, om winchester får rævva i gir :P ville prøvd å velge en helt spesiel farge jeg, som ingen andre har...

men det er jo bare meg da, og marrakesh er lekker farge ;)

Det er jo allerede en E30 her inne med Marrakesh, men den er Mtech II da ;)

74494_10150293919140472_767125471_15402056_4305298_n.jpg

Uansett er det uvesentlig, for fargen er knalltøff! :)

Skrevet
Det er liksom en m-tech 1 e30 i marrakesh brun allerede, om winchester får rævva i gir :P ville prøvd å velge en helt spesiel farge jeg, som ingen andre har...

men det er jo bare meg da, og marrakesh er lekker farge ;)

Det er jo allerede en E30 her inne med Marrakesh, men den er Mtech II da ;)

74494_10150293919140472_767125471_15402056_4305298_n.jpg

Uansett er det uvesentlig, for fargen er knalltøff! :)

Winchester har IKKE marrakesch brun folkens, han har ''sepong bronze''. Den eneste som vi vet om som har marrakesh brun e30 er FTE sin mtech 2. Ergo, ingen mtech 1 med den fargen.

Kamro her skal lakke den i den samme fargen, og til dere som ikke vet, er dette en original bmw farge som blir levert i dag med nye bmw'er. :)

Hvis fargen på mtech 1 blir fin, skal dere ikke se bort ifra at min lakkeres i samme farge. At man hermer blir litt dumt å si da denne fargen er å finne i nye biler og en e30.

Man skal jo bygge en bil slik man selv vil ha den, og hvis man synes at noen andre sin farge er fin må man også få lov til å velge den fargen, eller hva :)? Hvem som er først osv, er bare barnslig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...