kamro Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Oppdatering! Har nå kjøpt splitter nytt: - Sorte hella DE - Mørke Baklykter (ikke startech:)) - Matte nyrer - Mørke sideblinklys - Mørke frontblinklys - Masse klips, skruer og pakninger!
kamro Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Da har noen vært bortom bilen min og stjålet mtech-2 rattet mitt:(, veldig dårlig gjort å ødelegge slik for folk!
kamro Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Foreløpig har jeg ikke sett noen skader, annet enn at det var veldig mye spon inne i bilen:S Må være noen her inne på forumet som viste om hvor bilen står. De som tok det trengte de inderlig da Sikkerhetsgruppen holder til rett ved siden av der bilen står og de har døgnvakt med kamera.
Tzunami Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Det som er faren ved å dele for mye på nettet desverre :/ jeg føler ikke jeg har passet godt nok på jeg heller, men prøver å fjerne skiltnr osv når jeg legger ut bilder iallefall, men de som vil de får alt til :/
kamro Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Takker:), skulle gjerne ha lastet opp mere bilder, men tror nesten ikke at jeg tør det lenger:S
Pedi Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Takker:), skulle gjerne ha lastet opp mere bilder, men tror nesten ikke at jeg tør det lenger:S Du vet nok med deg selv at hvis noen vil ha noe du har - så finner de ut "alt" om deg uansett. Bimmers vil nok selvsagt kunne trigge noens "hentelyst", men den kjeltringen som stjal rattet ditt er nok relativt lokal - og hadde nok hentet det uansett Bimmers eller ikke. Så pøs på med bilder hvis du våger, det er bilder av gromdeler på Bimmers for minst et 7-sifret beløp - så det burde være nok å velge i for tjuvpakket...
kamro Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Et par bilder folkens! Demontert alle ruter, tatt det som var av overflate rust der, prøvemontert nye dører, sveiset og sparklet igjen der lister skal være (skal ha cleen sider)
kamro Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Har også et ekstra Mtech 2 ratt liggende som Hermanoo90 skulle få av meg, men må jo bruke det selv nå.
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Det er liksom en m-tech 1 e30 i marrakesh brun allerede, om winchester får rævva i gir ville prøvd å velge en helt spesiel farge jeg, som ingen andre har...men det er jo bare meg da, og marrakesh er lekker farge Det er jo allerede en E30 her inne med Marrakesh, men den er Mtech II da Uansett er det uvesentlig, for fargen er knalltøff!
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Det er liksom en m-tech 1 e30 i marrakesh brun allerede, om winchester får rævva i gir ville prøvd å velge en helt spesiel farge jeg, som ingen andre har...men det er jo bare meg da, og marrakesh er lekker farge Det er jo allerede en E30 her inne med Marrakesh, men den er Mtech II da Uansett er det uvesentlig, for fargen er knalltøff! Winchester har IKKE marrakesch brun folkens, han har ''sepong bronze''. Den eneste som vi vet om som har marrakesh brun e30 er FTE sin mtech 2. Ergo, ingen mtech 1 med den fargen. Kamro her skal lakke den i den samme fargen, og til dere som ikke vet, er dette en original bmw farge som blir levert i dag med nye bmw'er. Hvis fargen på mtech 1 blir fin, skal dere ikke se bort ifra at min lakkeres i samme farge. At man hermer blir litt dumt å si da denne fargen er å finne i nye biler og en e30. Man skal jo bygge en bil slik man selv vil ha den, og hvis man synes at noen andre sin farge er fin må man også få lov til å velge den fargen, eller hva ? Hvem som er først osv, er bare barnslig
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ja, mener jeg har sett den fargen på 1-serien....
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ja, mener jeg har sett den fargen på 1-serien.... ja her er link: http://www.google.com/search?client=saf ... 4QT5--CbCg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå