Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Steike flott farge. Er fremdeles usikker på om jeg har valgt feil farge på 28en. Jeg skulle jo egentlig tatt denne fargen, men valget ble plutselig Sepang Bronze... Men når jeg ser bilen din Kamro, så smiler jeg. Du kommer til å få en fin bil!
kamro Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Tusen takk igjen folkens:), det som gjenstår av lakkering er: Panser Bakluke Soltak Dører Mtech stylingen Ingen som har bøttestoler med vipp, sportsseter eller andre seter tilpasset e30?
kamro Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Steike flott farge. Er fremdeles usikker på om jeg har valgt feil farge på 28en. Jeg skulle jo egentlig tatt denne fargen, men valget ble plutselig Sepang Bronze...Men når jeg ser bilen din Kamro, så smiler jeg. Du kommer til å få en fin bil! Var innom tråden din....for å si det slik: neste prosjekt blir e28:), strålende jobb!
kamro Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Hva synes dere folkens?, cleen look på sidene uten lister, lakkerte dørhåndtak. Gulvtrekk er vasket, montert dørtrekk i sort skinn, eneste er vel å trekke om setene i sort skinn. Har nå også fått tilbake effektanlegget mitt og grenrøret, hadde dette i forrige prosjektet med m20b20 og der var lyden helt fantastisk!....gleder meg til helgen da alt mest sansynlig er klart.
kamro Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Awyeeeeaaah!!! :applause: hehe, nå må vi jo møtes snart:)
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 sweeeeeeet, blir bra nå, gleder meg til å se mtech1 kittet på
Pedi Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Jeg er ikke fan av lakkerte håndtak eller manglende listverk. Jeg liker den delen som bryter litt av. Men smaken er som baken, og det er din bil - så full respekt for det. Men at den for ellers ser nydelig ut, DET er det ingen tvil om. Gleder meg til å se ferdig resultat! Lykke til videre...
kamro Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Er ganske enig med deg, men ville prøve en ny vri med denne fargen, ser det teit ut skal jeg love deg at lister kommer tilbake:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå