Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 kjedelige greier :/ men godt det ordner seg, og at bilen din begynner å bli klar for veien igjen
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Den er jo klar jo! også har du ventet så lenge med å legge ut?
kamro Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 hehe, den er så og si klar, har bare vært litt lat i det siste..
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 glemte jo å si at den så dritbra ut! bare noen nye felger spør du meg, så er den god som gull!
kamro Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Treff snart da ? Ja nå er det ikke lenge før:-)
Pedi Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Litt rart å se bildene av bilen din nå, for når du opprettet tråden din så virket det som dette skulle ta en evighet. Men nå står du her, ferdig montert omtrent - og min er ikke lakkert ennå engang... Flott bil, flott farge - og vil ta seg enda mer opp med de nye felgene. Jeg liker jo ikke svarte felger, men fargen er fantastisk på E30...
kamro Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Litt rart å se bildene av bilen din nå, for når du opprettet tråden din så virket det som dette skulle ta en evighet. Men nå står du her, ferdig montert omtrent - og min er ikke lakkert ennå engang...Flott bil, flott farge - og vil ta seg enda mer opp med de nye felgene. Jeg liker jo ikke svarte felger, men fargen er fantastisk på E30... Hehe, Tusen takk:-), det er fortsatt endel montering, vi kan jo bytte bil?
Pedi Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Bytte bil? Veeeel.... Nå var vel ikke akkurat E30 min greie egentlig Men chassiet kler godt fargen, og DET liker jeg.
Simon S Arvesen Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Rå bil , men skal ikke du senke mere? Senk og andre felger
kamro Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 Rå bil , men skal ikke du senke mere? Senk og andre felger Blir masse senk, bbs rs felger og freshe opp interiøret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå