bmwgreg90 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Da gjekk valget til å bytte ut min e46 330cd i noe nyere og rimeligere og valget falt på en 1serie. I begynnelsen likte jeg ikk utsede på di men etter hvert så likte jeg faktisk åssen di såg ut:) Bilen er ikk best utstyrt og mangler litt extra utstyr i forhold til 330cd men prisen var gunstig og fekk best innbytte pris hos den forhandlaren. bilen har bla: komfort pakke, advantage pakke, lys pakke, PDC framme og bak, sportstoler, breake energy regeneration, aut start/stop og mer. I sommer 2012 blir bilen overlevert til http://www.bccustom.com/ og følgende skal bli gjort: *org performance fangere *custom laget eksos *sota ruter framme *lakkere taket i spegl svart farget *karbon detaljer *nye felger *audio *org performance stoler og sy om bakseter+lakkere lister i bilens farge ting som skal gjøres så snart som mulig: * svarte/karbon nyrer *nye frontlykter med angel eyes om noen har tips eller innspill så bare å si fra noen bilder fra annonsen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 noen som vet om utenlandske sider med bmw deler typ schmiedmann til bla e81? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med fin liten tass;) Ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå