opasb Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Jepp.. Fult driv i garasjen så den blir klar Har bestilt masse deler med post over natt for og klare det
opasb Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Under en uke til det er banekjøring... Kaos i garasjen med folk som jobber i alle kroker så og si. Carbontak er på og ferdig.. Rustfri vannrør er tilpasset og obp pedalsboks osv osv
Devils Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 2girkasse havari og en drivaksling og enda ikke klart og spøll opp noe dekk:P
opasb Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 fikk kjørt litt i helga... men noe feil når en driftebil bruker mere girkasser enn dekk iløpet av helga kommer film senere....
e30 tic Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Jepp.. Fult driv i garasjen så den blir klar Har bestilt masse deler med post over natt for og klare det [ Bilde ] Når eg ser på dette bidler ser jeg at jeg må få av lakken og polert opp bokstavene på topp dekselet mitt Pent
opasb Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 toppdekslet er pusset og lakkert svart.. deretter planet det med en fres og tilslutt klarlakket det.
e30 tic Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 toppdekslet er pusset og lakkert svart.. deretter planet det med en fres og tilslutt klarlakket det. Såg Veldig bra ut hvertfall, får spenne mitt i fresen også så det blir pent Er helt sort nå, ditt var mye bedre gitt!
T. Thøgersen Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Trodde det var copyright på Gangsta-musikk og ikke M20-lyd jeg men.
opasb Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Problemet var at det var mere honda lyd siden camera sto så langt unna. og wisefaben ble lite brukt for dette var første gangen jeg prøvde det. Og flere filmer ble det ikke da jeg rastegirkassen i slutten av filmen. ikke fungerte servoen heller.. Men det kommer mere etterhvert
T. Thøgersen Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Keep 'em coming! Underholdning av det rette slaget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå