Skimmy Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 ja det blir bra det hær. regner med det blir 50mm spacera bak. og ett lager med hjullager
Skimmy Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 fått gjort litt i dag og, ble ikke så lenge på verkste i dag men vart no litt værtfall:P Radiatoren er kommet på plass venstre bakskjerm er kappet bort og glassfiber skjermen er tilpasset å prøvemontert bagasjerommet er ferdig, bare å platekle så er det bare å lage bensintak som skal stå der:P noe sånt blir det:D GLEDER MEG TIL Å FÅ LAKKERT BILEN SÅ ALT KAN BLI MONTERT!
opasb Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Blir bra dette . gleder meg til jeg kommer hjem
|Ole| Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Eg lika att folk gjer arbeid for deg når du ikkje er til stede, framgangen blir jo enorm
Devils Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Da bir de nu i det minste gjort noka, han dærre wikran er for opptatt med fyll og "små"damer
Skimmy Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 hehe, ole, eg får faktisk betalt før å gjør det og:)
|Ole| Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 hehe, ole, eg får faktisk betalt før å gjør det og:) Det har eg skjønt, ganske grei ordning når det blir såpass bra! godt jobba!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Det vart jo plutselig stilt her? Er nok desverre slik bimmers er blitt, er eit forum som virklig er døande ! Når eg først skriver her, kan eg jo legge til att den bilen her ser ut til å bli en veldig kompetent banebil, liker stuket det blir på den !
opasb Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 To dager er da ikke så lenge.. som sakt er jeg oppi troms og jobber og fredrik som styrer der nede nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå