opasb Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Har en baktanke på at denne kommer jeg til å like når den er ferdig lakkert skal prøve og få noe ala DTM stuket
winchester Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Finnes mange DTM-stuk. Har du noen eksempler?
opasb Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 har ikke noe eksempler på det for hand desverre.. men blir ikke noe kopibil av noe slag da. Blir mitt eget "DTM-stuk" he he
opasb Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 prøvemontering av wisefab idag... trenger nokk litt mere bredding ja
joachim sørlie Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 tror ikke du kommer til og angre på at du kjøpte wisefab !
opasb Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Daniel edvartsen laga biln min i forza se for meg den nesten slik, sorte frontlykter med gul xenon, bredere skjermer, grønne buret osv... har trua på det her
opasb Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 deet e jo flott det.... skjedd lite siste dagene... holder på og pusseopp og modifisere fjerbein fremme og bakstilling
opasb Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Fikk gjort litt idag.. monterte forstilling osv småplukk.. også hatt fotograf som har tatt litt bilder. Gleder meg noe sinnsykt og teste ut dette overlegget Bilen er 1900mm bred med kittet og rette felger, (her er den bare 1850) liten photoshoot må til @Marius Husnes stor takknemlighet til dere som stiller opp og hjelper meg, til enhvertid er vi 2 til 5personer som holder på. satser på første fremvisning 1.Mai 2012. Da er det stor Amcar/bilmeet og folksomt her i byen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå