oysrell Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Har en e30 325 ix Touring som er senket 30/30 (mener jeg). Men vil bytte senkingen til noe høyere. Kanskje 10/10, 20/10. Evt bare 10/0 eller 20/0 Nå synes jeg den blir nesten rar med lik senk, ser jo bak tung ut. Hva synes dere? Og hvor finner jeg såpass lite senking? Letet men det er som regel samme jeg har eller mere. Har lest mye om fra råding mot å senke særlig ix, så frykter jo også noe skal skje. Har nettopp byttet til Supersprint grenrør og bak.(foreløbig med original katalysator) Byttet clutch og alle pakninger på girkasse. Virker nå som demperene begynner å finne liste verset i visa.
Kvasi Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Er overhodet ikke "farlig" å senke 30/30, og hvis du ser på kanalen ift bakken i stedet for hjulbuene ser den ikke baktung ut lengre.
e30 tic Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 legg ut et bilde da. der bilen står på flatt underlag, min er også ekstremt lav bak hvertfall
oysrell Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Er klar over det ikke er "farglig" men jeg synes ikke det ser like bra ut som foreksempel det siste bildet (jeg fant på google) Jeg synes det er penere når ikke hjulbuen er nedenfor dekket. Synes dette er ser penere ut.
e30 tic Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Helt enig i det, men det var noen svære hjul du hadde? 15" med 65 profil eller?
Kvasi Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Har lest mye om fra råding mot å senke særlig ix, så frykter jo også noe skal skje. Det jeg tenkte på vedr farlig. På faceliften er hjulbuen bak lavere enn foran og det er ca ingen senkefjærer å få kjøpt til ix, så tror ikke du har andre alternativ enn å sette på originale fjærer bak hvis du vil ha tilnærmet lik avstand i hjulbuene.
oysrell Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 De fulgte med bilen, og siden jeg prioriterte eksos og clutch og andre ting får dekk og det vente:p det er 195/60-15 på vinter dekka.
oysrell Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Vurderer nesten å bare sette på originalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå