Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dysene mine blei jo som sagt sendt på flowtest hoss KSR, både meg og Kim Thomas blei mildt sagt sjokka over testen:

ojm7ut7viijxfj4dh8wp.jpg

Så der fant vi nokk feilen som gjorde til att motor magra når vi var på Gatebil Våler, heldigvis så har eg fått litt meir vet enn før så bilen blei nesten ikkje kjørt den helga.

Etter att Kim Thomas bytta filter, rensa dysene til dei grader ser flowtesten sånn ut:

uiw8qcs7ex5jysickuiw.jpg

Neste steg no blir å rive ned alt av bensin system, inkludert tank å rense skikkeleg. Har fått montert alu rør tur til railen, no ventar eg på alu rør til retur også. Her skal det vere minst mulig slange framover, man kan vere etterpåklok å tenke att man skulle hørt på dei som fortalte att stålomspunna slanger er noko dritt men det hjelper ikkje.

Eg trur også att tanken min er full i drit som løsna etter att det har vert E85 på den så no tar eg ingen sjangser, eg skulle gjerne montert fuelcell men det har eg ikkje råd til for øyeblikket.

Det blir kjekt og vere sikker på att alt er som det skal i bensin systemet iallfall :)

Til slutt vil eg anbefale ALLE å teste dysene sine av og til, i følge Kim Thomas er det mange som kjøyre rundt med dyser som ikkje levere det dei skal og uten sensor på kvar enkelt sylinder er dette umulig å vite.

AFR vist 11-12 før avreise til Våler og Fredagen på Våler, Lørdagen etter breisladden viste den 16-18 også plutsleg nulla den ut....

Skrevet
Kraftig forskjell i flow ja.. Har du skum i tanken som har begynnt å gi seg eller kun slangene som har gitt seg? (er begrensa levetid på "e85 sikkert" skum og) Må jo være store mengder med drit i fuelen av en eller anna grunn.. Hvordan såg filteret ditt ut?

Eg kjøyre original tank så ingen skum, eg har ikkje opna bensin filteret mitt enda men eg er MEGET spent på korleis det ser ut!

Eg gledar meg til att eg har fått vaska alt grundig så eg kan kjøyre uten å vere redd for partikla og anna drit som tette dysene, har egentlig lyst å kjøre alurør rett inn på railen osv istedenfor slange betar men må vel flekse litt tenker eg...

Er uansett ikkje sikker på kva som tetta dei enda men dette skal eg oppdatere med så fort eg har funne årsaka til dette...

Skrevet

Bruker du sikkelige stålomspunnede slanger skal det ikke være noe problem, men thorshov etc... Så blir det trøbbel! Evt bruk hydrolikk slanger som er teflon belagt innvendig, men de er dyre..

Skrevet

Da sier det sitt hvis du kjører på org. tank :)

Har du kjørt tom? Sikkert mye dritt i røra dine også, bytt disse som freddalur sier

Skrevet
Jeg kjører også med orginal tank, kjører med filter før og etter pumpe så går det greit, og pass på å sjekk filtret i ny og ned :-)

Ok, da har eg oppskrifta :) vil nokk sende dyser på sjekk før neste sesong og :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har mista heilt motet for tida så er usikker på om det blir noko treff før September...

Tok no eit bilde her om dagen da...

bv1ovcvsfrl95tzfg6p3.jpg

Skrevet
Blir ikke no juli treff på meg heller, men vi skal mannsterke opp på septembertreffet :) viktig å satse fult da før bilen skal plukkes ;)

Ok, eg drive å vurdere her. Skal no prøve å gjere klar bilen så får vi sjå kva som skjer, har lyst ned å drite meg ut i Breisladden :P

Ellers kjem det vel ein liten update i løpet av veka/helga...

Skrevet
Rolling Stones bestemte seg for å spille i Hyde Park i London den helga, så bare dukk opp i september du så får jeg sett på denna bilen din :applause:

September blir uansett, no er det treffet neste helg som er fokus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...