PM.Hagadøkken Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Åssen sideskjørt er det du bruker? Og er vel ikke mtech fra GS det der? Bilen kledde mtech 2:)
|Ole| Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Åssen sideskjørt er det du bruker? Og er vel ikke mtech fra GS det der? Bilen kledde mtech 2:) Er ikkje fra GS nei, ventar fortsatt på svar fra forrige eiger om kor han har fått dei fra
|Ole| Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Topp pkn ferdig tilpassa Topp ferdig montert Blokka rein og fin, nesten så eg ikkje hadde lyst å montere toppen Pakninga passa perfekt Berre å skru til no
Kristian H. Foss Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Motormontering er alltid stas. Mye skal du varve med denna nå? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
|Ole| Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Takker Vegard Blir nokk ikkje meir enn 7500 denne gangen, må skifte fjører og retainere før eg kan pryle nokke meir enn det Målet er 8500 til neste sesong
Kristian H. Foss Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Takker Vegard Blir nokk ikkje meir enn 7500 denne gangen, må skifte fjører og retainere før eg kan pryle nokke meir enn det Målet er 8500 til neste sesong Jeg kjøpte PPF kittet, så skulle vært morro å fått frem litt turtall i motoren etterhvert. Det du tenkter å bruke?
|Ole| Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Takker Vegard Blir nokk ikkje meir enn 7500 denne gangen, må skifte fjører og retainere før eg kan pryle nokke meir enn det Målet er 8500 til neste sesong Jeg kjøpte PPF kittet, så skulle vært morro å fått frem litt turtall i motoren etterhvert. Det du tenkter å bruke? Det er planen min og ja, vurdere faktisk 9000 og Får høyre kva Kim i KIMMIT seie...
Kristian H. Foss Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Det hadde vært tøft! Han prata om at km cams selger liknende fjærer som ppf sist jeg var der. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
|Ole| Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Det hadde vært tøft! Han prata om at km cams selger liknende fjærer som ppf sist jeg var der.Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ja, han har sakt noko om det til meg også! Får sjå kva som skjer, første pri er iallefall Wisefab eller Peebee styring...
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Det hadde vært tøft! Han prata om at km cams selger liknende fjærer som ppf sist jeg var der.Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ja, han har sakt noko om det til meg også! Får sjå kva som skjer, første pri er iallefall Wisefab eller Peebee styring... Gryymt. Blir stas å følge med her.
|Ole| Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 da venter eg berre på lamell og grenrør før motor skal nedi, skal også lage nye braketter til fuelrail
Laudrup Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 "Liker" Stå på videre nå, så blir du ferdig med alt til sommern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå