Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Har ingen oppdatering her enda, venter fortsatt på grenrøret mitt som har vert avgårde til østlandet for planing i evigheter.

Skulle egentlig hatt det for 3 veker siden men det har vert ein rekke komplikasjoner med og få sendt det til meg, tydeligvis. Har vert alt for mykje fram og tilbake, har blitt feil sendt osv osv osv osv osv. Begynne og bli rimeleg lei no, neste gang eg må plane grenrøret tar eg satsing på å gjer det sjølv med vinkel slipar, tar iallefall ikkje 2 mnd.

Så derfor er motivasjonen på bånn, no håpar eg att grenrøret kjem imorgen så eg får gjort noko igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt kje nå skjønner jeg.. :P

Håpe på det beste! :applause:

Litt usikker på kva du meine med "kje" menneee, sikkert :P

planing av grenrør skal vel gå an å få gjort her i fylket også..?

Joda men no var det ein gubbe i området som kunne ta det med østover, billig var det også...

Er fortsatt ikkje komt så er ikkje altid det billigste er den beste løysinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til eit par bilder, gidde ikkje laste opp bilder av alt eg gjer da dykk heilt sikkert har sett det hundre ganger før. Dagane går med på å koble olje slanger å legge sveisematter som varme hemmande på pluggkabler osv osv, sånne kjedelige ting :P Begynner uansett og bli heilt, nermer seg flushing av bensin system og påfylling av olje.

35495_10151695569150244_812260243_24093153_802659584_n.jpg

582096_10151695570715244_812260243_24093167_380641125_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen oppdatering her enda, venter fortsatt på grenrøret mitt som har vert avgårde til østlandet for planing i evigheter.

Skulle egentlig hatt det for 3 veker siden men det har vert ein rekke komplikasjoner med og få sendt det til meg, tydeligvis. Har vert alt for mykje fram og tilbake, har blitt feil sendt osv osv osv osv osv. Begynne og bli rimeleg lei no, neste gang eg må plane grenrøret tar eg satsing på å gjer det sjølv med vinkel slipar, tar iallefall ikkje 2 mnd.

Så derfor er motivasjonen på bånn, no håpar eg att grenrøret kjem imorgen så eg får gjort noko igjen.

Vet ikkje ka grenrør du har, men ein grei måte å plane på er å spenne den opp i stikka, så tar du en helt ny 9" slipe skive til vinkelsliper å drar over for hånd. Det høres sikkert ekstremt jalla ut men det har funger helt fint på min gamle motor. bare å kontrollere før og etter med en "rettholdt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen oppdatering her enda, venter fortsatt på grenrøret mitt som har vert avgårde til østlandet for planing i evigheter.

Skulle egentlig hatt det for 3 veker siden men det har vert ein rekke komplikasjoner med og få sendt det til meg, tydeligvis. Har vert alt for mykje fram og tilbake, har blitt feil sendt osv osv osv osv osv. Begynne og bli rimeleg lei no, neste gang eg må plane grenrøret tar eg satsing på å gjer det sjølv med vinkel slipar, tar iallefall ikkje 2 mnd.

Så derfor er motivasjonen på bånn, no håpar eg att grenrøret kjem imorgen så eg får gjort noko igjen.

Vet ikkje ka grenrør du har, men ein grei måte å plane på er å spenne den opp i stikka, så tar du en helt ny 9" slipe skive til vinkelsliper å drar over for hånd. Det høres sikkert ekstremt jalla ut men det har funger helt fint på min gamle motor. bare å kontrollere før og etter med en "rettholdt"

Joda, går nokk sikkert greit men om det går seg skeivt ein gang til så blir det nytt grenrør vist eg fortsatt skal kjøre med samme motor til neste år da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som har anledning og føler seg sikker nokk på Autronic til å lage eit start mapp til meg? Tenning og alt er klart, einaste forskjellen fra ifjord er att eg har skifta fra 872cc dyser til 1200cc dyser...

Kan evt sende mapp over mail...

Hadde vert kosleg da eg er heilt grønn når det gjelder dette og han som pleie å fikse dette for meg er fullt optatt med ekle eksamens dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...