Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Jau men no er eg såpass grønn att eg ikkje skjønner meg på programvaren i det heile :)

Kan oppdatere med att eg nettop har kinna oljetrykk og fått gnist, siste eg gjorde før eg gjekk til middag var å fylle bensin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da takker eg integrale8v / ELS Tuning for hjelpa med mappet! Bilen fint ikveld, gjekk litt tjukt men det ordner seg :)

Humøret er på TOPP :)

Peace out and stay tuned!! :)

Blei litt eksos :P Detta er ca 10 min etter oppstart :)

EDIT: 75216_10151708975380244_812260243_24144824_1551405143_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens, følelsen er ubeksriveleg :)

E30tic: Ja såg du hadde fått deg nokon strafferunder, kondolerer! Håper eg slippe dette!

Hype: Jadda, blir no start på deg no ein av dei nermaste dagene vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering, motorrommet ser ikkje spesielt fint ut i år. Er lagt opp til att ting skal holde og skjermast for varme så sjå vekk ifra det. Ellers er det kunn kobling av vifte som står igjen i rommet. Ellers så er eksos ferdig tilpassa til sveising, mapping skjer enten på Søndag eller i begynnelsen av neste uke. VÅLER HERE WE COME!! ( bank i bordet )

541160_10151712775250244_812260243_24155150_788361826_n.jpg

Stay tuuneeed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkje endringer i tall denne gangen, skal kjøre på samme effekt som ifjord. Kunn bensinen som skal justeres denne gangen.

Idag fekk eg eit stort tilbakesteg da 2 av dysene plutsleg fant ut att dei skulle spraye bensin alle andre plasser enn der dei skal. Lekker fra dyserailen, så vi har skrudd den ut ikveld og mest sansynleg funne feilen da alle dysene sto skeivt av ein eller anne merkelig grunn...

Forhåpentlegvis får vi det tett på Fredag.

Typisk att sånt skjer når man skal prøvekjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...